Ik heb geen tellie, maar bedankt, dan zoek ik ID eens online op
Wat ik zo raar vond in deze zaak:
Hij is hoofdverdachte, het was groot medianieuws, maar hij heeft toch zeker enkele dagen vrij kunnen reizen. In hotels,cafeās geweest en in die cafeās of hotels heeft niemand de politie gebeld zovan " goh er logeert hier een hoofdverdachte van een hoogst actuele zaak".
Volgens mij hadden ze toen nog geen lichamen gevonden. Die vonden ze pas later.
Oh ik dacht dat het ook na de vondst van de lichamen was vandaar.
Op Wikipedia staan ook nog meer dingen over die zaak. De vader heeft een schep en cement gekocht. Ook op het werk van de moeder verteld dat ze naar Australiƫ gingen verhuizen.
Ja en dat hij gewoon nog steeds niet gevonden is. Geen enkele aanwijzing ofzo
Arme, arme Pistol. Ik vind het schokkend dat hij blijkbaar justitieel gezien nauwelijks rechten heeft gehad?
Bij die Rob gaan idd alle alarmbellen af. Sloten meteen vervangen alsof hij al meer wist/wat verborgen hield. Veel te voldaan met zān tankbonnetje als bewijs. Veel liegen tussendoor. En het gespeculeer of ze misschien met een kruiwagen versleept zou zijn? Over zān stiefzoon sprak hij nauwelijks alsof het om een mens ging. En de omgang met haar overblijfselen was ook erg⦠apart. Maar goed, rouw kan zich nog op bijzondere manieren uiten.
Ben heel benieuwd of die blauwe auto nog iets gaat opleveren. Ik snapte alleen niet zo goed hoe/waar die ene getuige haar voor het laatst had gezien? Dacht dat ze alleen een (vreemde) vrouw met lang haar en een korte vrouw met kort haar omschreef.
Zo! Ik ben bijgelezen, na een week haha. Echte Crime junkie hier
Toevallig begon ik dit weekend aan de podcast Supernatural, van Ashley Flowers (van de Crime Junkie podcast) en aflevering 5 gaat ook over de Dyatlov Pass. Dat werd hier ergens geloof ik besproken. Misschien al van 2 jaar terug gezien ik alles in 1x heb gelezen bedenk ik me nu hahaha.
Aflevering 3 van Supernatural vind ik trouwens wel een aanrader: The Somerton Man. Fascinerend verhaal!
Bij deze!
Ik vind overigens de theorie die in deze naar voren komt (zal niks verklappen) wel erg plausibel. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik ben nu dit boek aan het lezen en vind het echt een aanrader! Ann Rule heeft samengewerkt met Ted Bundy en raakt bevriend met hem. Ze beseft zich uiteindelijk dat hij wel de moordenaar moet zijn. Ze vertelt haar verhaal maar het leest ook als een thriller.
Edit: ik kwam erachter dat ze ook daadwerkelijk crime writer is.
Ik heb deze ook nog liggen. Moet er alleen nog steeds in beginnen
Oh dat 4-jarige jochie
Ja echt zoān nare enge man.
@HvO Ik heb even op de website gekeken. En daar kan je dus elke aflevering gewoon op Youtube streamen! https://unsolved.com/streaming-2/
Echt van elk seizoen!
Ooh nice! Ik weet wat ik dit weekend ga doen
Over die Rob en dat rondlopen met die schedel en het uitstallen van de botten, ik kan me ergens best voorstellen dat iemand dat doet in een situatie als deze. Ze is natuurlijk totaal onverwacht overleden (als hij haar niet heeft vermoord) en dit is de eerste en laatste keer dat hij āhaarā weer terugziet. Weet niet, kan me best voorstellen dat iemand dat doet om afscheid te nemen, juist ook uit eerbied. Maar goed, neemt niet weg dat ik wel denk dat hij het gedaan heeft en dat dat rondlopen met de schedel meer een zieke manier was om zn macht te tonen ofzo iets.
Ik kom de heletijd dit soort filmpjes tegen.
Blijkbaar is er een soort āMeubel websiteā dat allemaal dezelfde basic dingen verkoopt. Maar allemaal met een andere vrouwen naam. Allemaal namen van vrouwen die vermist zijn. En ook allemaal hebben ze prijzen van 9 duizend en hoger. Dat bedrijf werkt blijkbaar ook voor ICE en daar zijn ook veel kinderen vermist ineens. Er is dus een soort van human trafficing ding gaande daar.
Wtf dat is heeel bizar!! Wat is ICE
Immigration and customs enforcement.