Maar het zegt toch nog helemaal niet zoveel dat daar een kelderruimte zit of mis ik iets?
Holy shit, indeed.
Wow. Zouden we echt ooit antwoord op deze verdwijning/moord krijgen?
Hm ja vind dat niet zo schokkend.
Ik hoop gewoon zo intens dat de gek die haar heeft gepakt haar gewoon meteen van kant heeft gemaakt. Ik ben zo zo bang voor de uitkomst en voor wat dat meisje mee heeft moeten maken.
Ik heb pas een aflevering daarvan gezien die ik echt shocking vond. Ik denk er nog steeds vaak over na, maar ik vind het wel mooi en heftig om te zien dat het de rechercheurs bij blijft. Al hoewel het dus ook wel echt heel slopend is voor henâŠ
Nu uitspraak in Thijs H. Rechtbank gebruikt stevige bewoordingen, o.a. moordenaar.
Tbs kan levenslang
In de praktijk is een tijdelijke gevangenisstraf plus tbs vaak een grotere zekerheid dat iemand zân hele leven vast blijft zitten dan levenslang, omdat levenslang inmiddels op aanwijzen van het EHRM sterk aan het veranderen is door tussentijdse toetsmomenten, maar in de toekomst vermoedelijk nog verder zal veranderen. De kans dat iemand daadwerkelijk zân leven lang blijft vastzitten wordt daarmee steeds kleiner, terwijl tbs geen âeinddatumâ heeft, dus als iemand nooit uitbehandeld is zal diegene zijn leven lang vast blijven
Ik ben worlds most wanted op netflix aan het kijken over Samantha Lewthwaite, wat een bizar verhaal
Ik heb die toevallig gister gekeken. Ik vond het ook zo bizar. En had er ook nog nooit wat over gehoord.
Ik lees en kijk geregeld over moord en vermissingszaken, maar nu lees ik op tattle een topic over forummers die zelf zoiets hebben meegemaakt in hun omgeving en nu vertrouw ik de mensheid nog minder.
Jaa net in mn pauze gekeken! en hierdoor nu helemaal into de gezochte mensen pagina van InterpolâŠ
JAAA! Ik kan daar zo uren mee kwijt zijn, en dan googlen en op vreemde sites er over terecht komen. Maar soms word ik er ook heel verdrietig van âis er nou echt niemand die deze persoon mist/niet weet waar te moeten zoekenâ.
Ik vind dit ook heel bijzonder. Zou hij het van tevoren hebben uitgedacht van mocht ik gaan laat dan niemand weten wie ik ben.
Echt zo zielig dit! Ook dat ze kerstcadeauâs had gekocht, dus er moeten wel mensen in haar leven zijn geweest. Echt verschrikkelijk!
Als je dit interessant vindtâŠ
Ik denk het wel, echt zoân zielig verhaal
Ja bizar dit verhaal he? Een van mijn favoriete artiesten heeft na aanleiding van dit verhaal ook een album gemaakt, Hand Cannot Erase van Steven Wilson. Er is ook een soort documentaire over haar gemaakt, die heb ik toen ook nog gezien.
Doet me denken aan de Amerikaanse Jennifer Pan. Die liet alleen haar ouders vermoorden ipv dat ze zelfmoord pleegde
Ach wat een verschrikkelijk verhaal. Arme mensen.