Museum van oudheden in Leiden vond ik ook wel echt leuk. Maar ik ben geen museumkenner of iets dergelijks
Iemand tips voor een museum dat de museumkaart accepteert en het liefste niet in een stad ligt? Ik overwoog het Kröller-Müller, maar twijfel of het te koud is om ook nog van de Veluwe te genieten. Maakt niet uit waar in Nederland (al is het doel wel carnaval ontvluchten dus beter niet in Brabant of Limburg)
Veluwe is juist mooi met kou, met vorst kans op ijshaar zien (in de ochtend en als luchtvochtigheid meewerkt). En op kou kan je je kleden. En dan smaakt de warme thee/koffie/chocomel na een wandeling nog beter.
Maar ben geen voorstander van park hoge veluwe dus tja lol
Waarom niet? Het park zou ik ook gewoon meepikken omdat ik er toch ben, want een wandeling kan nooit kwaad.
De eigenaar houdt er nogal rare redeneringen op na betreft de dieren. (Het is meer een dierentuin/gevangenis waar ze lekker kunnen jagen. Maar dieren kunnen er niet uit, waardoor dus de wolf er ook in opgesloten zit want er wordt geweigerd een poort open te maken en zijn nog wel wat meer dingen)
Ik ken mooiere plekken op de veluwe die gratis te bezoeken zijn ook. Echt een soort toerist trap dit haast.
Maar voor een wandeling zeker doen, zou je niet door kou laten tegenhouden elk geval.
Paleis Het Loo, de Fundatie, More
Besef wel dat mjk voor het museum geldt maar dat je om bij het museum te komen €13 p.p. Parkentree betaald.
Weet ik!
@Catherine Paleis het Loo ben ik al geweest, maar ik zie ook meerdere kastelen die de mjk accepteren dus misschien daar eens heen.
Als je nog in de Veluwe mood zit dan zou ik Kasteel Rozendaal bewaren tot de zomer. Ze zijn daar nu aan het schilderen dus alles is ingepakt en de schelpen in de tuin zijn ook afgedekt.