Ooh echt! Ik dacht dat deze al voorbij was. Nu ga ik snel (hopelijk) nog die kant op
Ik ben vorig jaar in Parijs naar deze tentoonstelling geweest en vond het absoluut waanzinnig. Ga ook zeker nog een keer kijken in de Kunsthal.
Las in NRC dat de opzet in de Kunsthal niet of nauwelijks onderdoet voor de editie in Parijs, sfeer van het gebouw is minder maar anderzijds staat in Rotterdam de algenjurk, dus al met al vonden ze het gelijkwaardig. Aanrader!
Is er iemand die binnenkort naar het kunstmuseum in Den Haag gaat? Zou je iets voor mij zou willen ophalen uit de museumwinkel en daarna verzenden met de post? Kosten voor mij natuurlijk
Ik ga dus aanstaande donderdag met mijn moeder naar het Museum van de Geest. Ik lees op hun website dat ze geen eigen parkeerplaats hebben en er wordt een parkeergarage geadviseerd. Maar als ik via google kijk zou je wel gewoon (betaald) in de straat kunnen parkeren. Weet iemand of dit klopt? Mijn moeder loopt namelijk met een rollator vanwege haar Parkinson dus als ik haar dat kwartier vanaf de garage kan besparen is dat mooi meegenomen.
Ja je kunt daar gewoon in 1 van die straten dichtbij parkeren, wel betaald inderdaad.
Ah super dankjewel! Ik kwam er niet helemaal uit of je nu wel of geen vergunning nodig hebt. Fijn dat het gewoon kan.
Wel daar de audio tour doen! Wij waren er met de kinderen een paar weken geleden (eigenlijk even naar binnen als plaspauze maar met museumkaart toch ook gekeken en die kinder audiotour is heel goed) Er waren een aantal oudere mensen die geen audiotour hadden genomen en dan zijn de exposities eigenlijk niet te volgen vond ik.
Bedankt voor de tip! Gaan we zeker doen dan.
Ik was er een paar weken geleden op een woensdag, toen hebben we ook gewoon op straat (betaald) kunnen parkeren en was er vrij veel plek!