Helaas niet! Ik hoop nog een momentje te vinden maar weet nog niet zeker of dat ook echt gaat lukken
Even drukke periode helaas.
Ik ben wel naar het Kunstmuseum en het Fotomuseum in Den Haag geweest vorig weekend! Moest voor iets anders in Den Haag zijn en het was vlakbij, dus mooi te combineren. Kunstmuseum was de tweede keer maar blijft leuk. Nu een tentoonstelling over Escher, wel interessant maar pakte me niet super erg. Wel heel tof ingericht in samenwerking met een kunstenaarsduo die als een soort van antwoord op Escher verschillende werken hebben gemaakt.
Het Fotomuseum was op zich wel prima, maar dat was nu ook de tweede keer en dat is wel echt een museum waar ik niet per se heen zou gaan als het niet direct naast het Kunstmuseum zat en ik geen museumkaart had. Er was nu een tentoonstelling over school, dat was op zich heel uitgebreid maar vond ik qua onderwerp wat minder interessant. Daarnaast nog een tentoonstelling van een kunstenaar uit India over de gevolgen van klimaatverandering, die was wel mooi, maar redelijk klein.