Ik heb al kaarten voor Aladdin gekocht. Gelijk 18 september
Heb de Engelse versie in NY al gezien, was fantastisch, benieuwd naar de NL versie!
Zo’n zin in!!
Ik heb al kaarten voor Aladdin gekocht. Gelijk 18 september
Heb de Engelse versie in NY al gezien, was fantastisch, benieuwd naar de NL versie!
Zo’n zin in!!
Omg een musical show van west end om te vieren dat de theaters weer open zijn. Brb even een potje erbij janken.
Ik las dit net en moet hier echt veel te hard om lachen
www.gids.tv/artikel/17071/nieuw-op-netflix-musicalfilm-tick-tick-boom-vanaf-vrijdag-te-zien.html
Dit is zo’n geweldige film. Iedereen die van musicals houdt moet deze eigenlijk zien. Andrew Garfield (ja) speelt Jonathan Larson. Hij is de schrijver van Rent. Gemaakt door Lin Manuel Miranda, of course haha.
Dennis Weening als Judas, kan niet beter gecast zijn
Haha moet je eens het nu-op-tv-topic doornemen. Genoeg fans
Vanavond naar come from away geweest. Zo’n charmante voorstelling, echt een aanrader!
Les Misérables komt in 2023 weer naar Nederland!
Ohhh tof, ik wil er echt heen! Ben ooit in New York naar Les Misérables geweest en ik vind het zullllke mooie muziek (ik denk wel de mooiste musicalmuziek), lijkt me tof om ook in Nederland eens te zien.
Ja ik heb net ook kaarten gekocht! Heb de vorige Nederlandse productie ook gezien, maar toen was ik 11/12 ofzo. Daarna nog een keer in Londen toen ik veel ouder was. New York klinkt ook heel gaaf!
Wat leuk! Die ga ik ook op m’n lijstje zetten.
Zooooo dit was echt goed nieuws vandaag!!
Hm, hoop dat ze nog gaan touren. Amsterdam is zo lastig met parkeren enzo. Ben wel benieuwd, en grappig dat Freek Bartels er weer een rol in heeft.
Freek Bartels als Javert kan ik nog wel zien. Milan van Waardenburg als Valjean vind ik lastiger, het lijkt gewoon nog zo’n jonkie.
Wie kijkt ook musical awards?!
Ik!
Heb je nog voorkeuren voor winnaars of kijk je vooral voor de shows?
Ik hoopte eigenlijk dat Darren zou winnen voor mannelijke bijrol! Ik vond hem echt fantastisch in Aladin!
Jij favorieten?
Ik kijk ook mee haha. In Nederland vind ik dit soort shows wel altijd een beetje veel van hetzelfde.
Ja vond hem ook geniaal