Musical topic

Is het ooit niet cringe haha

2 likes

Heeft hij nou geen shirt aan? :joy:

In Aladdin hebben ze ook nooit een shirt aan, zal hij wel aan gewend zijn geraakt

Ja same. Ik was dus laatst naar Aladdin en hoewel ik het wel heel leuk vond dacht ik ook de helft van de tijd urghhh cringeee dat geacteer en ‘spontane’ gezang

Wat is dat voor gehaast gedoe met die awards

Aaah Pia, ze heeft zo veel talent. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Komen er helemaal geen optredens tussen door?

1 like

Aaah les mis klinkt toch wel lekker haha. Ik denk wel dat ik die ga zien.

3 likes

Ik kijk op HBO nu de documentaire over Spring Awakening. Wat is de muziek daarvan toch geweldig, al kom ik nu na zoveel jaar erachter dat letterlijk elk lied over seks gaat hahaha

2 likes

Oh yes eindelijk staat 'ie erop. Ik ga het nu gelijk aanzetten.

Ja heb ook al zo vaak gecheckt!!! Het is echt top tot nu toe

1 like

Is Aladdin leuk voor kinderen vanaf 5 jaar?

Ik zag nu de actie van 50% korting voorbijkomen, had jouw bericht gelezen en het leek me zelf zo leuk haha.
Maar ik denk ook dat het én te lang is, en misschien te spannend ja. Thanks.

Net tickets gekocht voor SIX in Delamar voor September 2023! Helaas nog meer dan een jaar wachten

2 likes

Ik had me aangemeld voor de voorverkoop! Die begon vandaag om 18:00, volgens mij start de reguliere verkoop zondag

1 like

Oh nice! Ik ga zondag ook even kijken.

Wow zo blij dat je dat hier post! Ik wil echt al jaren naar deze musical, wat gaaf dat ie naar NL komt (in het Engels :heart_eyes:)

2 likes

Woehoe ik heb ook kaartjes gekocht voor six! :smile:

1 like

Wij hebben ook net tickets gekocht! :smiling_face_with_three_hearts: Ik ben blij dat ik je post zag @CaptainCheesecake want ik had het helemaal gemist

1 like

Jaaa wat leuk dat jullie ook gaan! @anon43983847
Ik ben echt heeel benieuwd naar de voorstelling

2 likes