Ja ik ben er geweest! Wat wil je weten?
Was het vet? Heb ergens gehoord dat het mega goed was, maar ik weet niet meer precies waar dat was. En ik heb gisteren de film gekeken van Tick Tick Boom en daar was ik medium enthousiast over.
(Maar dat is misschien ook vanwege de muzikale arrangementen.)
Ik vond het prachtig (postte ik laatst ook hier, dus het kan zijn dat je dat gelezen hebt haha). Ik was niet per se bekend met het verhaal en de muziek en dat laatste is ook niet per se wat me is bijgebleven maar wat ik vooral kon waarderen was de setting, heel goed spel, een beetje kleinkunstachtig, mooi verhaal met belangrijke boodschap. Intieme voorstelling
Oh zie je wel, het was toch hier! Kreeg het niet gevonden met de zoekfunctie. Dankjewel!!
Ik ga zeer binnenkort naar Harry Potter in het Circustheater. Heeeel veel zin in maar volgens mijn schoonzus moet je wel veel Harry Potter-kennis hebben en van mijn vriend moeten we nu wel alle films in sneltreinvaart er nog een keer doorheen jagen. De laatste twee films heb ik überhaupt nog nooit gezien en ik vind al die verhaallijnen en zo nogal snel ingewikkeld haha dus ik ben bang dat ik van het stuk weinig begrijp.
En ik zit te twijfelen of ik deze week nog een keer naar Tick Tick Boom ga want er zijn nog véél tickets en ik begreep dat de voorstelling wat is aangepast in vergelijking met afgelopen januari in een veel kleiner theater. Even proberen of dat lukt met oppas. ![]()
Heb alleen het script gelezen, dus geen idee hoe het in de Nederlandse versie is, maar het is wel handig om een beetje basiskennis te hebben. Maar volgens mij staat er ook relevante achtergrondinformatie in het programmaboekje ofzo? Omdat idd niet het hele publiek doorgewinterd potterfan is.
Het is overigens geen musical!
Op de website staat alles wat je van te voren moet weten uitgelegd, heel handig.
Hebben jullie gisteren naar The Kick-off gekeken? En hebben jullie al kaartjes voor het komende musical seizoen?
Ik ga naar &Juliet, Vlieg met me mee en Titanique en ben na de uitzending van gisteren nog steeds heel enthousiast
.
Twijfel nog over 40-45, hebben jullie die al gezien?
Heb kaartje voor &juliet! Next to normal lijkt me ook erg indrukwekkend met Willemijn en Edwin. 40-45 niet gezien maar trekt me ook niet, raak snel in paniek.
Ja ik vond 40-45 heel vet maar de cast van gisteren vond ik wel minder indrukwekkend.
Ik heb zelf kaartjes voor Evita daar heb ik heel veel zin in. En ik wil nog kaartjes kopen voor Titanique, Hadestown en ik denk ook Next to Normal.
Ik heb 40-45 drie keer gezien, dus ik ben fan!
Ik moet de kick-off nog terugkijken. Ik heb wel al kaartjes voor 12 voorstellingen (Piaf, Voor Haar, Cabaret, &Juliet, Evita, Next to Normal, We Zijn Toch Familie, Vlieg Met Me Mee, Cats, Hugo de Groot, Titanique en The Bodyguard) dus ik hoop dat ik daarna nog enthousiast ben!
Next to normal leek me ook heel goed @heeleventerug @Eira, was onder de indruk van de preview van gisteren. Maar toen las ik dat het deels over het verlies van een kind gaat en dat vind ik te confronterend dus die sla ik toch over.
@Baymax wow drukke agenda! Het lijkt ook echt een goed musicalseizoen te worden, ik heb me ook ingehouden haha. Maar denk dat ik 40-45 dan toch nog ga boeken.
Haha ja het is mijn grootste hobby, dus als iets me ook maar enigszins aanspreekt dan koop ik een kaartje. En dit valt voor mij nog wel mee, ik ben over twee weken een week in Londen en dan ga ik naar acht voorstellingen in zes dagen!
Ik zit nu de Kick Off te kijken en dit gaat wel een goed seizoen worden ja. Wordt er echt enthousiast van, helemaal zin in!
Grootste verrassing tot nu toe: 101 Dalmatiërs! Leek me echt niks aan, maar dit nummer met de drie Cruella’s is echt goed.
Oh wat geweldig! Welke ga je zien? Ik wil graag naar The Greatest Showman volgend jaar dus zal al te kijken voor een weekendtrip, Paddington lijkt me ook leuk.
The Producers, Operation Mincemeat (2x), Hamilton, The Phantom of the Opera, Paddington (rib uit m’n lijf dat kaartje maar hij lijkt me zo leuk), Oliver! en Wicked! Ben echt aan het aftellen tot ik ga ![]()
The Greatest Showman lijkt me ook heel erg tof! Dus stiekem ben ik nu alweer een volgend tripje aan het plannen volgend jaar haha.
Ik ga in okt naar &Juliet en volgend jaar juni naar Hadestown! Ben vorig jaar ook naar Hadestown geweest, echt heel leuk om nog een keer te gaan ![]()
Ik ga naar Cabaret. Verder nog niet echt wat gepland, twijfel over de bodyguard en 101 dalmatiërs
Ik ga volgende maand voor de tweede keer naar 40/45!
Beide keren premium plekken op de eerste of tweede rij en dat kan ik echt aanraden. Je hebt dan echt het gevoel en het idee dat je letterlijk op het ‘toneel’/in het verhaal staat. Heel bijzonder en uniek vind ik
Ik ga naar Next to normal, Titanique en the Bodyguard. Vlieg met me mee heb ik na de kick off ook geboekt.
@Baymax super leuk! Ik heb ook een musicaltripje naar Londen staan. Ik ga naar the devil wears Prada, Moulin Rouge, Wicked en Beetlejuice. The greatest showman wil ik volgend jaar ook heel graag zien ![]()