Ja, absurd goed hè! Ik ging er nogal blanco in, maar hij staat denk ik in mijn top 10 (Nederlandse) musicals. En al helemaal hoog op het lijstje nieuwe musicals.
Ik zou er voor reizen om eerlijk te zijn!
Heb al heel wat goeie musicals gezien maar deze staat heel hoog op de lijst.
En wat vonden jullie er zo goed aan dan?
Oh, helaas heb ik Aletta de musical sowieso al gemist! Komt niet meer bij mij in de buurt en speelt sowieso nog maar tot half juni. Jammer!
Ik was vandaag naar tradwives de musical en het was zo leuk, catchy en grappig. Ik heb echt genoten en wil echt iedereen aanraden er ook heen te gaan. Ook echt een origineel stuk en ik zit helemaal op een high. Het was echt nog veel beter dan ik verwacht had (ik had al meer dan een jaar kaartjes).
Ze spelen maar 3 weken, dus hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren ook te gaan.
De trailer doet de voorstelling goed recht, alleen wordt er in de voorstelling ook gewoon gepraat hoor.
Ik wil graag Tick, Tick… BOOM! aanraden die deze zomer in het DeLaMar theater draait van 30 juli t/m 9 augustus! Afgelopen winter draaide de voorstelling in een héél klein zaaltje in Amstelveen en dat vond ik zó vet. Is met Milan van Waardenburg en twee anderen. Zelf wist ik toentertijd niet zo goed wat ik moest verwachten, maar ik werd echt omver geblazen en het was echt een voorstelling met een lach en een traan. Nu zag ik dat er nog heel veel tickets zijn en gun ik ze die volle(re) zalen wel. Ik ben zelf wel heel benieuwd hoe de voorstelling in een grotere setting tot zijn recht komt dus misschien ga ik zelf ook nog wel een keer.
Oh bedankt voor de reminder! Ik had een ticket, maar met de sneeuw toen lukte het me niet om helemaal die kant op te reizen. Tweede poging ![]()
Oh goed dat je het noemt!
Vandaag geweest en zo leuk! Had totaal geen idee, ging puur af op jouw review en het hele filmpje niet eens gezien. Super tip!
Wat superleuk om te lezen!!
Ik ga in september naar London en wil graag ook een musical op west end bezoeken. Moulin Rouge ben ik daar al geweest. Ik twijfel een beetje tussen klassiekers als Wicked of Les Miserables of juist iets nieuws als Paddington of Sinatra. Wat zouden jullie doen?
Ligt er echt aan wat je mooi vindt. Ik ben vorig jaar naar Hadestown geweest en die vond ik prachtig, maar die heb je mogelijk al in NL gezien? Hamilton was mijn tweede keuze.
Qua stijl liggen wicked, les mis en paddington best wel uit elkaar. Dus wat vind je mooi?
Ik voel me trouwens heel oud dat wicked een klassieker is inmiddels ![]()
Ik ben inmiddels 2x naar paddington geweest en vind hem echt geweldig! Vooral leuk omdat je hem nog nergens anders kan zien (hij komt wel naar New York nu) en het is gewoon een heel vrolijke vibe. Wicked heb ik ook in London gezien, en vind die ook geweldig. Eigenlijk vind ik alle musicals gewoon leuk haha
Ik ben easy to please🙈 ik vind het allemaal al gauw helemaal fantastisch. Zeker in Londen!
@Moet als je er 2 keer bent geweest, dan moet het wel goed zijn!
De twijfel zit nu vooral tussen les miserables of paddington. Ga ik voor de ultieme klassieker of de nieuwe met fantastische reviews? En ik ga trouwens solo, dus hoef geen rekening te houden met een ander👌
Ik weet niet wanneer je in Londen bent, maar als je naar Paddington wil, zou ik eerst kijken of dat nog wel kan op die dag/dagen. Er zijn al meerdere voorstellingen uitverkocht in september, en de kaartjes die er nog zijn zijn flink aan de prijs. Zelf ga ik ook in september en ik heb wel een kaartje voor Paddington gescoord, maar dat heeft me bijna 250 euro gekost.
Als je Les Miserables nog nooit gezien hebt, zou ik daarvoor kiezen - een stukje goedkoper en een hele, hele goede en indrukwekkende voorstelling. Echt de ultieme klassieker, en niet voor niks al meer dan 40 jaar te zien.
Ik zou dan voor paddington gaan omdat je deze echt niet zomaar overal kunt zien! Is ook typisch Brits ![]()
Ik zou echt voor paddington gaan! Zelf pakte les mis mij helemaal niet.
Voor de kaartjes is het goed om de site in de gaten te houden. Er worden regelmatig kaartjes teruggeven. Wel vaak de duurdere kaartjes, wij waren denk ook €250 kwijt.
Oef! Dit is een goeie tip voor degene die nog willen.
Ik keek net even voor de datum dat ik er ben…nog 4 plekken beschikbaar, goedkoopste is £245. Les miserables it is!
Had iemand hier tick tick boom gezien, de Nederlandse productie?