Musical topic

Ja, absurd goed hè! Ik ging er nogal blanco in, maar hij staat denk ik in mijn top 10 (Nederlandse) musicals. En al helemaal hoog op het lijstje nieuwe musicals.

1 like

Ik zou er voor reizen om eerlijk te zijn!

Heb al heel wat goeie musicals gezien maar deze staat heel hoog op de lijst.

En wat vonden jullie er zo goed aan dan?

2 likes

Oh, helaas heb ik Aletta de musical sowieso al gemist! Komt niet meer bij mij in de buurt en speelt sowieso nog maar tot half juni. Jammer!

Ik was vandaag naar tradwives de musical en het was zo leuk, catchy en grappig. Ik heb echt genoten en wil echt iedereen aanraden er ook heen te gaan. Ook echt een origineel stuk en ik zit helemaal op een high. Het was echt nog veel beter dan ik verwacht had (ik had al meer dan een jaar kaartjes).


Ze spelen maar 3 weken, dus hopelijk kan ik mensen hiermee inspireren ook te gaan.

De trailer doet de voorstelling goed recht, alleen wordt er in de voorstelling ook gewoon gepraat hoor.

3 likes

Ik wil graag Tick, Tick… BOOM! aanraden die deze zomer in het DeLaMar theater draait van 30 juli t/m 9 augustus! Afgelopen winter draaide de voorstelling in een héél klein zaaltje in Amstelveen en dat vond ik zó vet. Is met Milan van Waardenburg en twee anderen. Zelf wist ik toentertijd niet zo goed wat ik moest verwachten, maar ik werd echt omver geblazen en het was echt een voorstelling met een lach en een traan. Nu zag ik dat er nog heel veel tickets zijn en gun ik ze die volle(re) zalen wel. Ik ben zelf wel heel benieuwd hoe de voorstelling in een grotere setting tot zijn recht komt dus misschien ga ik zelf ook nog wel een keer.

5 likes

Oh bedankt voor de reminder! Ik had een ticket, maar met de sneeuw toen lukte het me niet om helemaal die kant op te reizen. Tweede poging :smile:

2 likes

Oh goed dat je het noemt!

2 likes

Vandaag geweest en zo leuk! Had totaal geen idee, ging puur af op jouw review en het hele filmpje niet eens gezien. Super tip!

3 likes

Wat superleuk om te lezen!!

1 like

Ze gaan nog door!

2 likes