Musical topic

ja ik denk dat zij bij een bepaald soort nummers wel heel goed uit de hoek kan komen maar tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd

1 like

Ik word heel ongemakkelijk van Sanne

1 like

Ik vooral van Pia’s haar…en van die vertoning van Willemijn net :grimacing: vind Sanne wel goed eigenlijk.

Vond deze beide gewoon heel erg mwahhh. Overigens vind ik Sanne wel een stuk beter maar dacht vooral de hele tijd ‘doe is ff een beetje rustig bitte’

2 likes

Ik kan er niet over uit hoe Sannes ogen op die van Annic van Wonderen lijken.

1 like

Vind Renee echt zo goed!! Jaja kwetsbaarheid en alles, maar wauw wat een stem

4 likes

Ik kijk dit jaar voor het eerst een op zoek naar en ik vind het helemaal leuk. Had alleen wel gehoopt op meer musicalnummers.

1 like

Ja me too maar vind de nummers deze week al wel beter dan vorige week

3 likes

Ha, hier precies hetzelfde! Kijk ook voor het eerst, trok me eerst helemaal niet ofzo terwijl ik wel van musicals hou opzich. Misschien het ‘theatrale’ ofzo? Terwijl ik dat nu juist echt heerlijk vind haha, maar zou ook wel goed gaan op meer musicalnummers.

1 like

Ja klopt! Al vond ik het wel een mega saaie bewerking van Omarm me.

Anouk was wel echt stukken beter dan vorige week!

Ben trouwens echt wel eens met het commentaar over Jolijn, vind haar heel vlak zingen. Vond ik ook in Mamma Mia trouwens…

Popular lijkt me ook wel een klote nummer om te zingen en niet heel toegankelijk om naar te luisteren als je Wicked niet kent maar ze was idd veel beter nu (of kwam gewoon beter uit de verf)

1 like

Ik vond Jolijn ook geen leuke Sophie in Mamma Mia, daarom zou ik het jammer vinden als zij Maria zou worden.

Na vanavond nog steeds voor Nandi, Valerie en Natascha

3 likes

Overigens vind ik Anouk een stuk jonger / meisjesachtiger ogen dan Willemijn (zij kreeg dat commentaar toch?)

Mijn top drie is denk ik Nandi, Valerie en Renee (willekeurig)

1 like

Ah ik vroeg me al af of er meer mensen keken! Ik vond vooral Sanne en Renee heel goed dit keer. Willemijn het minst.

Ja vind haar ook veel jonger ogen / over komen

Oefff vond dit groepsnummer niet top

1 like

Sommige keken echt heel verveeld of afwezig ofzo? Vond alleen Natascha heel enthousiast tijdens het hele nummer.

Voor nu vind ik Natascha, Valerie en Sanne het leukst denk ik. Willemijn en Tessa mogen er uit wat mij betreft! Oh en Anouk ook nog haha

Ben het wel eens met Pia, Anouk deed het beter imo

Vond Anouk ook niet heel geweldig, maar snap indd wel dat Pia hiervoor koos