Musical topic

Ik wil trouwens net zo vrolijk door het leven gaan als de percussionist :grimacing:

1 like

Erger me nu al aan Frits Sissing trouwens, die echt na iedere duo zegt: ‘nou dat vind ik nou zo leuk aan dit programma he, die variatie!’

1 like

Haha ja die applausband
 voegt echt geen drol toe.

Oke mijn top 3 (willekeurige volgorde): Nandi, Sanne en Valerie.

1 like

Haha ik heb precies hetzelfde gedaan! Maar no way dat ik er geld aan uit ga geven

3 likes

Mijn favorieten zijn Natascha, Valerie en Nandi. Tessa en Willemijn vond ik tegenvallen. Jolijn heb ik live gezien als Sophie in Mamma Mia en die vond ik toen erg ‘kleurloos’, zou het jammer vinden als zij Maria wordt.

1 like

‘Op de Von Trapp’ :upside_down_face:

1 like

Wat ik me dus afvraag, hoe kunnen zo ze perfect synchronised zingen als ze pas net horen dat ze de sing of moeten doen? Of horen ze dat al eerder

Ja vraag ik me ook af. Lijkt me pittig joh om per week een solonummer, 2 medley’s en dan beide partijen van de sing off in te studeren.

1 like

Lol zo dramatisch dat afscheidslied

1 like

Sow, Sylvia laat eventjes horen wat we nu gaan missen.

2 likes

Ja wat een nummer keuze, laat dan iedereen pop of iedereen musical doen, wel hele rare keuzes vond duurt te lang echt niet goed

Huh ik ben je dus aan het terugkijken en die sing off staat er niet op (NPO)

Aha zie hem nu, thanks!

1 like

Wie zijn er weer van de partij :smirk:?

2 likes

Ooh Nandi <3 zo mooi, ben nu echt al fan van haar

1 like

Jaa prachtig, mooie uitstraling ook.

2 likes

gezellig!

Dat was echt prachtig!

1 like

Sorry maar dat haar van Pia! Wat is daar gebeurd??

1 like

Die Tessa gebruikt bij elk woord een vibrato lijkt wel, ben daar echt niet weg van, luistert zo onrustig.

Haha ja en dat haar van Pia?! Sund.

1 like