Muziek topic

Hoe vaker ik ‘m luister hoe toffer ik het vind :sparkles:
Maar ja smaken verschillen :smile:

3 likes

De transities zijn echt perfect, ik vind het ook een goed album. Ben benieuwd naar de beelden die bij het album horen.

1 like

Zo geweldig hè. Ik heb gister precies deze podcast aangeraden voor de Beyoncé albums haha, maar echt als je het nog niet hebt gedaan en van zijn muziek houdt moet je echt het Dissect seizoen luisteren waarin hij mbdtf analyseert. Echt alsof je dat hoort en al die lagen in dat album dan besef je je nog meer wat een leip goede artiest hij is. Hoe diep zijn nummers gaan (of iig een deel) en raken aan zijn belevingswereld etc. Heel tof. Oké en nu stop ik met deze podcast aanraden haha

2 likes

Na nog een paar keer luisteren vind ik Renaissance beter, maar nog steeds niet geweldig. Het is wel chill om aan te zetten als je bezig bent of gaat wandelen etc. maar het werkt denk ik t best als je een feestje hebt.

1 like

die fine line tussen een nummer zo kapot draaien dat je de dopamineboost nooit meer zal voelen, en gezond obsessed zijn en er voor de rest van je leven van kunnen genieten :grimacing:
tricky asfuck, ik durf mijn lievelingsnummer van nu maar 2 keer per dag op te zetten maar ondertussen blijft ie rustig doorspelen in mijn hoofd

1 like

Weet iemand welk nummer hier achter zit? Dus echt de achtergrondmuziek niet dat gelul:

Jack Edwards on Instagram: "this stopped being fun real quick #books"

Ik herken het maar ik kom er niet op en ik word er gek van

1 like

Shazam zegt Oblivion van Grimes

3 likes

Jaaa thanks!

1 like

Deze, on full blast! Sterkte :hugs:

4 likes

Through the rain van Mariah Carey
Don’t hurt yourself van Beyoncé (meer over ontrouw maar dat lied is zo krachtig)

1 like

Het nieuwe album van Arctic Monkeys is echt een vibe. :fire: Was bang dat ik het niks zou vinden maar i like

3 likes

Believer - Imagine Dragons

Heb je de andere hits van Lost Frequencies al beluisterd? Zijn troep klinkt namelijk allemaal hetzelfde.

6 likes

Ik kende dit nummer niet maar ben even gaan luisteren en hoor hier heel veel andere nummers in. Heb het nummer niet helemaal geluisterd, maar mijn eerste gevoel zegt dat je naar iets van the Script op zoek bent. Is er een specifiek iets in het nummer wat volgens jou op een ander nummer lijkt? (Kun je het qua tijd aangeven)

Edit: Even verder gaan luisteren en ik denk dat je Prayer in C (de Robin Schulz edit) zoekt. Althans dat is waar ik meteen aan moest denken bij die melodie aan het einde van/na het refrein. Mijn eerdere suggestie was meer gebaseerd op de zang.

1 like

Rude :sweat_smile:

Ik heb nooit zoveel met Christine and the queens maar ik ben echt onder de indruk van deze performance van hem!

2 likes

Hebben jullie nog tips voor een fijne platenspeler van ongeveer 250 euro? Ik heb zelf de Argan Audio TT van Hifi Klubben en die is prima, maar ik ga hem cadeau geven aan mijn vader en ik zou eentje waarbij de arm automatisch beweegt wel fijn vinden. Hij heeft al een versterker, dus er hoeft geen ingebouwde voorversterker in te zitten. Wil het liefste wel een nieuwe kopen zodat ik weet dat de kwaliteit goed is/je garantie hebt etc.

JOSH WELLER shared a post on Instagram: "Trying to listen to new Arctic Monkeys but every song is this 
•
•
•
•
•
#rock #rockmusic #indie #reels #reelsinstagram #indiedisco #trending #viral #guitar #throwback
#comedy #comedian #standup #standupcomedy...
https://www.instagram.com/reel/CkD3Va4jwzF/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hahahaha dit is zo on point

Ten tijde van de doorbraak van JB en Esmee Denters was er nog iemand met van die zangfilmpjes op YouTube. Het was een donkerharig meisje die liedjes zong vanuit haar kamer met een gitaar. Ik denk dat ze Amerikaans is.

Kleine kans, maar heeft iemand een idee over wie ik het heb?

2 likes

mia rose?

2 likes