Durf te vragen #6

Dat denken wij ook haha.

Ik houd hierom zo van t forum, altijd wel iemand die tips heeft.
@Takkie @Pippi
Heb via beiden nu de info opgevraagd en naast elkaar gelegd.

3 likes

De koffer is heel aangekomen :sweat_smile:

1 like

Weer er iemand at er in de Surprisebox met een minimale waarde van €330 voor €99,99 zit, die je bij een abonnement van women’s health?

2 likes

Is het gevaarlijk om 2 maanden te laat cv-ketel onderhoud te doen? Ik kan niemand vinden die wel op tijd kan komen, en ben nu paranoia voor co vergiftiging of brand. Of is dat pas als je járen geen onderhoud doet?

Nee dat denk ik niet. Onze monteur zei zelf dat 1x per 2 jaar ook prima was ipv ieder jaar dus dat doen wij nu. Maar als je bang bent voor koolmonoxide vergiftiging kun je misschien zo’n (extra) melder plaatsen?

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Muziek topic

Is het nog steeds zo dat je bij ns tot 16:05 kan inchecken voor daltarief?

Als ik het goed begrijp is er een marge van 5 minuten. 16:04u kan nog en 16:05 is te laat. Je kunt ook eerder inchecken als je maar binnen 30 minuten met je reis start.

2 likes

Ik heb voor morgen taaitaai nodig. Niet omdat ik dat lekker vind (:nauseated_face:) maar omdat ik iets eetbaars nodig heb dat rijmt op saai.
Ben nu in de Jumbo en is hier niet te vinden. Heeft iemand in de supermarkt of andere winkel taaitaai gezien of wordt het niet meer verkocht?

2 likes

Kruidvat en hema ook geloof ik

1 like

Kan ook nog vlaai meenemen. Heb taaitaai sowieso ook bij Hema gezien.

4 likes

Thanks!!

Ha goeie!

2 likes

AH ook, zowel verse taaikorstjes als taaitaai in een zak.

2 likes

Of pizza hawaii :sunglasses: @Pininhetweb

8 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Nog lekkerder! :clap:t3:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sieradentopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Heeft iemand ervaring met Stoov kussens? Zo’n elektrische kruik lijkt me wel wat (vooral voor de veiligheid ten opzichte van een warmwaterkruik) maar hoe warm is dat nou eigenlijk? De warmste stand is 42 graden, dat zal wel niet te vergelijken zijn met kokend water in een kruik :sweat_smile: