Het werd nogal een lang verhaal dus even in een spoiler voor iedereen die Taylor Swift moe is.
Samenvatting
Ik vind er goede nummers tussenzitten en overall ook wel een goed album. Favorieten zijn ook My Boy Only Breaks His Favourite Toys, Fortnight, Florida, Guilty As Sin, imgonnagetyouback.
Maaar ik vind er ook wel veel matige muziek tussenzitten en dat geldt ook wel voor een aantal lyrics eigenlijk. "I’d rather burn my whole life down than listen to one more second of all this bitching and moaning” en “You smoked then ate seven bars of chocolate, we declared Charlie Puth should be a bigger artist” Like really?
Nouja ik vind wel dat ondanks dat er echt goede muziek tussenzit en ik de “vibe” van het album wel heel fijn vindt, je wel kan merken dat ze voor kwantiteit in plaats van kwaliteit is gegaan en is het ook niet m’n favoriet. Ik vind Midnights, Evermore, Folklore, Lover, Reputation, 1989 allemaal beter. En misschien Red en Speak Now ook wel.
Misschien dat ik er in de herst/winter tijdens m’n winterdepressie wel anders over denk