Muziek topic

dit was wel echt geweldig en iconic

6 likes

Ik hou erg van evermore/folklore en dacht eerst nee deze album is niks voor mij. Maar nu heb ik toch 17 liedjes die ik goed vind. Eigenlijk allemaal liedjes van producer Aaron Dessner, die me deden denken aan evermore en folklore. Wel 3 van Jack Antonoff maar merk dat ik de rest van hem niet zo boeiend vind. Mijn favorieten zijn Peter, The Smallest Man Who Ever Lived, How Did It End?, loml en The Prophecy.

1 like

Ik vind 80% van de liedjes die Billie Eilish maakt niet zo leuk omdat het niet mijn smaak is en tegelijkertijd vind ik haar zo fucking goed :heart_eyes: echt een engelenstem zo mooi

3 likes

Het werd nogal een lang verhaal dus even in een spoiler voor iedereen die Taylor Swift moe is.

Samenvatting

Ik vind er goede nummers tussenzitten en overall ook wel een goed album. Favorieten zijn ook My Boy Only Breaks His Favourite Toys, Fortnight, Florida, Guilty As Sin, imgonnagetyouback.

Maaar ik vind er ook wel veel matige muziek tussenzitten en dat geldt ook wel voor een aantal lyrics eigenlijk. "I’d rather burn my whole life down than listen to one more second of all this bitching and moaningā€ en ā€œYou smoked then ate seven bars of chocolate, we declared Charlie Puth should be a bigger artistā€ Like really?

Nouja ik vind wel dat ondanks dat er echt goede muziek tussenzit en ik de ā€œvibeā€ van het album wel heel fijn vindt, je wel kan merken dat ze voor kwantiteit in plaats van kwaliteit is gegaan en is het ook niet m’n favoriet. Ik vind Midnights, Evermore, Folklore, Lover, Reputation, 1989 allemaal beter. En misschien Red en Speak Now ook wel.

Misschien dat ik er in de herst/winter tijdens m’n winterdepressie wel anders over denk :upside_down_face:

2 likes

Ja eens hoor! Denk dat hij bij mij ook op plek 8 ofzo staat :face_with_hand_over_mouth: maar moet zeggen dat het bij evermore ook best een tijdje duurde voor ik die echt kon waarderen, dus hopelijk komt het nog.

1 like

Jaaa omg :heart_eyes: Lana lijkt zelfs nogal starstruck door Billie (logisch)

2 likes

Ik was echt fan van Dua Lipa’s vorige albums maar har nieuwste album vind ik echt niks, zeker in vergelijking met de vorige, zo saai.

1 like

Nog 18 dagen tot het nieuwe TOP album :star_struck:

1 like

Welke artiest is dat?

1 like

Twenty One Pilots (TOP)

Oooohhhh

1 like

We gaan zaterdag karaoke zingen en kan echt niet wachten! Sowieso wil ik dit keer rage against the machine zingen hahaha. Wat zijn eigenlijk nog meer goede karaoke nummers?

1 like

Careless whisper, maar dat nummer is met alles mn all-time favorite. Daarnaast:

• not fair - lily allen
  • left outside alone - anastacia
  • mama do - pixie lott
  • the tide is high - atomic kitten
  • maneater - nelly furtado
  • whataya want from me - adam lambert
  • echte liefde - martin morero
  • step right up - jamai
4 likes

Vandaag het nieuwe album van Billie! :heart_eyes: ik probeer mij al de hele dag in te houden om het te luisteren. Een vriendin en ik hebben een LP besteld en hebben voor vanavond afgesproken om deze te luisteren. Zin in :heart_eyes:

5 likes

@Vlek @Willem bedankt voor alle suggesties! Step right up is echt een hele goeie hahaha :joy:

1 like

Ik haat bijna alle kerstmuziek maar ik zong altijd Last Christmas bij de karaoke. Zomer, winter, I don’t care !

1 like

It’s raining men!
En tik tok van kesha

1 like

Sowieso Hero van Enrique Iglesias

1 like

Nieuwe album van billie is echt GEWELDIG, bijna elk liedje gewoon 2 liedjes in 1?? Geen skips voor mij

1 like

Ja! Dit album is zo goed, oh my god. En zoveel catchy nummers. Echt weer heeeel anders dan haar voorgaande albums. Dit album is echt 10/10.

Heb wel meteen een kras in gloednieuwe LP want MN NAALD SCHOOT UIT :face_with_symbols_over_mouth: gelukkig hoor je het verder niet, maar kon wel effe huilen

1 like