Hadden jullie dit al gezien? Vet leuk idee en de filmpjes zien er ook geinig uit. En ze hebben een Spotify lijst
De wielen van de bus stond in mijn Spotify Discover Weekly omdat ik best wel wat Josylvio luister en vond het wel vet hahaha
Jaa ik vind hem ook heel vet. Mijn favorieten zijn denk ik birds of a feather en l’amour de ma vie
Ik heb echt te veel favorieten haha, maar denk voor mij Chihiro, The Greatest en Bittersuite. Gewoon die buildup ook, zo goed. Had ik vooral in The Greatest, holy shit die uithalen
Ik moet nog even wennen aan de nieuwe Billie. Vorige twee albums vond ik meteen de shit maar dit is echt weer anders.
Ohh ik vind deze juist echt geweldig! Vorige vond ik helemaal niks, eerste Mwah, maar dit is een dikke hit!
Zijn er hier mensen die ook Last.fm gebruiken?
Ja!
Yes
Misschien late to the party maar het album van Billie Eilish is toch echt heel vet. Hoe vaker ik m luister hoe beter het word
Ik word ook gewoon niet beu van het album hoe vaak ik het ook luister, wat ik met andere albums vaak wel heb
Precies wat je zegt!
Het nieuwe album van Post Malone is uit! Ben al lekker aan het luisteren, vind country posty echt geweldig. Op 3 liedjes na zijn het allemaal samenwerkingen met bekende (country) namen zoals Dolly Parton, Tim McGraw en Chris Stapleton.
Kom ik weer aan met mijn Post Malone hahaha. Kwam er gisteren achter dat zijn nieuwe album ook een soort deel 2 met solo liedjes en daar staat oa dit liedje op:
Maar wanneer ik dit liedje luister moet ik constant aan dit SpongeBob liedje denken verpest het een beetje
Oooh dankzij jou kom ik hier nu ook achter, meteen even luisteren!
Hahaha ben blij dat ik niet de enige ben die het gemist heeft. Ik kwam er achter doordat ik het “gewone” album gisteren afgeluisterd had en toen ging die door met andere liedjes en kwam er opeens een liedje van Post Malone voorbij die ik niet kende en de album cover was ook anders.
Dit vind ik zo’n gek idee. Ben vroeger echt fan geweest, raar idee dat ze verder gaan zonder Chester. Ben benieuwd wat er morgen voor bijzonder nieuws komt!