Muziek topic

Haha ja vet ruk dit!

2 likes

Same. Nummers op repeat en de pagina op F5.

1 like

Toen ik het zag gebeuren dacht ik: Damn wat een Twenty One Pilots streek.

Nou het hoge woord is eruit… LP verder met een zangeres. Ik vind het wel wat! Hoopte sowieso op een vrouw want een andere man zou toch nooit in de buurt van Chester kunnen komen. Ik las alleen ergens in een reactie dat iemand dacht dat ie naar Paramore aan het luisteren was en nu kan ik dat niet meer niet horen. Maar toch… ben niet ontevreden.

2 likes

Ik heb de livestream van gisteren nu op staan. Ja het is een ander geluid, de echte LP komt niet meer terug. Maar ik geniet er ontzettend van en het nieuwe nummer vind ik heel erg goed. Ze was vgm ook enorm zenuwachtig en zat erg achter haar stem met af en toe te veel rauwigheid. Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe album!

Ik ben aan het polsen of er iemand mee wil naar Hamburg, want ik zou daar zo graag naar toe willen.

1 like

Vind het wel tof! Had gehoopt dat het Ivo Rosario zou worden maar begrijp ook dat ze het over een andere boeg gooien.

1 like

Het doet me denken aan een combo tussen Chester en de zangeres van de Guano Apes. Klinkt wel tof.
Ik was wel echt een Chester fan, dus voor mij is Linkin Park al een tijdje niet meer zo m’n ding.

Ik heb Chester ooit tegen het lijf mogen lopen in Amsterdam, in 2010. Echt een herinnering die ik never nooit meer vergeet, zó ontzettend gaaf!
Toen was ik nog die-hard fan haha dus het was echt waanzinnig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zoek een bepaald nummer van leon bridges. Het is feat een vrouw en iets meer sexy en volgens mij heet het iets van superstition. Ik zit al de hele tijd te zoeken, maar kom er gewoon niet op!

Eentje van de EP Texas Moon met Khruangbin? B-Side bijvoorbeeld?

Heeft iemand tips voor dramatische klassieke muziek? Ik loop tegenwoordig naar mn werk, en hoewel dat echt super chill is in vergelijking met de 3 uur die ik hiervoor per dag in het ov doorbracht vind ik wandelen op steeds hetzelfde stuk zo saai. Dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om lekker dramatische muziek te luisteren zodat ik een beetje evil main character op weg om snode plannen uit te voeren vibes heb in mn leven.

5 likes

Carmina Burana van Carl Orff
The Champions League anthem
Händel had ook wat dramatische muziek.

3 likes

Filmmuziek is waarschijnlijk ook wat dan, Hans Zimmer ofzo.

2 likes

@Daelyss @Mimosa ik ga volgende week luisteren naar de tips! Dank je wel.

Ik vind the verve met bittersweet symphony altijd zo’n lekker wandel nummer

1 like

Wil je persè klassieke muziek? Anders heb ik wel wat main character muziek die bij mij altijd goed werkt:
Genius - Sia ft. Labrinth
Thunderclouds -Sia ft labrinth
Maneater - Nelly Furtado
Afraid - the Neighbourhood
Paid my dues - Anastacia
Bloodsucker - CIL
Happy little pill - Troye Sivan
Blood on the wall - NEVE
Want u back - NEVE
Here Comes Trouble - For You
Reminder - the Weeknd

Geen klassiek dus maar dit is wel een deel van m’n main character muziek :joy:

4 likes

Shostakovich!. Symfonie nr 10 deel 2, of strijkkwartet nr 8. Maar eigenlijk alles van Shos. Alleen maar onderdrukking, dood, verderf en episch.

6 likes

Niet dramatisch, wel fantastisch mooie wandelmuziek (vind ik :grin:) bijna alles van Einaudi :heart:

1 like

Ik vind muziek zonder text op de terugweg wel fijnaar voor de heenweg zit hier zeker wel wat tussen. Dank je!

1 like

Heb je spotify? Zo ja, dan heb ik wel een afspeellijst voor je!

Ja heb ik!