Muziek topic

Oooh ik heb hem echt ontdekt deze week doordat spotify hem voorstelde. Sindsdien dit album op repeat aan!

1 like

Ik zit op Spotify een beetje vast in dezelfde soort playlists de hele tijd dus ben eigenlijk op zoek naar een keertje wat anders. Wat zijn jullie favoriete playlists? Dus bij voorkeur niet die door Spotify gegenereerde playlists omdat die allemaal op elkaar lijken bij mij :sweat_smile:

1 like

Dit doet me aan een ander nummer denken, maar weet niet welke. Dacht wel aan Prince qua vibe… iemand?

1 like

Kiss van Prince?

Yesss, thank you!

Ik heb een onmogelijke vraag. Ik zoek een liedje wat vaak op instagram onder reels gezet wordt. Het is beetje qua drukte/beat zoals c’est la vie en ladada van Claude, maar het is het niet. Ik weet dus echt alleen nog dat de afbeelding bij spotify rood was :joy: er zit een tekst in die telkens herhaald wordt maar ik weet niet wat de tekst is.
Ik vond 'm telkens via mijn zoekopdrachten bij spotify maar ik heb een nieuwe telefoon en mijn opdrachten waren gewist.
Iemand een idee? Logisch als het niet zo is want het is de meest vage omschrijving ooit haha

Nog 2 dingen: ik heb het idee dat het begon met een Q? En er is ook een versie met een orkest.

Cheb Khaled - Cest la vie?

Nee helaas :pensive:

Je kan je eigen luistergeschiedenis toch terug vinden in Spotify? Moet het wel een beetje recent zijn nog

3 likes

Gevonden! Bella ciao was het :joy:

1 like

Ik kwam een leuke vraag tegen en ik ben benieuwd wat jullie zouden antwoorden.

Welke Nederlandse muziek zou je een buitenlands iemand laten horen die vraagt naar leuke Nederlandse nummers? En waarom?

Zelf dacht ik aan Kom van dat dak af, k3, Clean Pete en Froukje

Rampeneren :pinched_fingers:

Nee denk Acda en de Munnik of Guus Meeuwis. Hou niet zo heel erg van Nederlandse Muziek maar kan hun/zijn muziek wel waarderen.

3 likes

Tschoooo tschoo

2 likes

De Jeugd, Opposites, Van Dikhout, Partysquad, Linde Schƶne, Ruth Jacott (legend).

2 likes

Spinvis en Eefje de Visser

6 likes

:joy:

1 like

Jaa mooi man! :joy: Dan kan deze ook niet ontbreken

1 like

Ik was vandaag op youtube zo’n compilatie aan het kijken van America’s got talent waarbij er ooit een deelneemster was die midden in haar strijd tegen de ziekte kanker zat en daarin een liedje zelf had geschreven en daar kwam performen genaamd ā€˜ā€™ it’s OK ā€˜ā€™ super emotioneel en die tekst raakte me, iets verder in die aflevering kwam er een Zuid-Afrikaans koor die na de dood van dat meisje dit liedje kwam performen omdat het hen geĆÆnspireerd had en ik vind die versie zo mooi. Dus ik ging meer van hun opzoeken en ze maken super goede muziek. Ergens vind ik het jammer dat de opgenomen versie niet exact is als hun America’s talent optreden maar alsnog heb ik hem nu in m’n afspeellijst geplaatst.

Maar het gaat om deze en begint bij 1:35 https://www.youtube.com/watch?v=vYcOuepQTvs

Wie is hier nog meer benieuwd naar Taylors nieuwe album? Ongelofelijk hoe ze gewoon nog een album heeft opgenomen tijdens haar tour, waar haalde ze de energie vandaag. Het schijnt dat de kleuren die ze gekozen heeft brons en turquoise staan voor de Statue of Liberty, wat een outfit is die Blake heeft gedragen (waarbij ook de kleuren veranderden van brons naar turquoise zoals bij het vrijheidsbeeld). Heb het idee dat Taylor Blake gaat bashen in haar album omdat ze nu geen breakup album kan maken.

4 likes

Jaaaa hahaha. Maar durf er hier bijna niet meer over te praten :rofl:

3 likes