Muziek topic

Sorry ik volg dit totaal niet en ik weet niet wie Blake is, maar waarom kan ze geen breakup album maken?

1 like

Blake Lively, die vriendschap is over. En geen break-up album omdat ze in een (schijnbaar) gelukkige relatie met Travis Kelce is.

1 like

Ik zag die album cover en moest meteen aan Gregor en zijn Gelli Baff denken :skull:

4 likes

Ga dit topic maar direct weer ontvolgen als men het weer over Taylor Swift gaat hebben

Lol

Ja dit is wel ongeveer het beeld dat ik van Swifties heb idd.

2 likes

Ik zeg dit als Swiftie: dit klinkt zó vergezocht :joy:

En er zijn genoeg albums uitgebracht toen ze in een lange relatie zat, dus het idee dat ze nu geen breakup album kan schrijven en dus maar een vriendin moet bashen is ook een gekke kronkel. Ik verwacht thematisch meer iets als Reputation.

Ben vooral blij dat Jack Antonoff niet betrokken is :pray:

5 likes

Iemand hier de gelukkige die naar de luistersessie van het nieuwe Twenty One Pilots album Breach gaat op 11 september?

Maandag komt de nieuwe single Drum Show uit

1 like

Not me, jij wel?
Zin in het nieuwe nummer :rotating_light:

1 like

Helaas niet!
Ik heb een first pressing besteld, dat geluk heb ik dan weer wel!

ik ben gek op doo wop maar dat zie je natuurlijk niet zo vaak live want ja oud en niet echt populair

maar nu zat ik even de line up te bekijken van het jaarlijkse gratis bluegrass/roots/rock&roll festival op de grote markt hier en er staat een doowop groep geprogrammeerd 🄹 die echt goed is ook! net deze corona stream bekeken

en heb echt zoveel zin om ze te zin nu!
en op dezelfde dag is er ook een ska band en een mariachi band en dan nog americana & bluegrass groepen en i love all dat!! :partying_face:

5 likes

Ik ken dit festival helemaal niet en nu moet ik er ook heen

3 likes

jaaa het is heel chill en leuk! (niet groot hoor tho) kon je t vinden online?

Jaa had de website gevonden! Ga eens even kijken of het me gaat lukken volgend weekend

1 like

https://x.com/the___insider/status/1957360602562666514?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ

Moest aan je denken :heart:

1 like

https://libris.nl/a/tim-treffers/polderpower/501607733

Dit is echt een heel leuk boek! Mooie afwisseling tussen informatie, interviews en muziektips. Interessant ook. Ik vind het wel jammer dat K3 er niet in staat, zeker als je kijkt hoe lang het al bestaat en zich heeft ontwikkeld zou die wel er tussen passen. Maar goed er zullen keuzes gemaakt moeten worden en ze zingen dna wel in het Nederlands maar Belgiƫ. Misschien komt er nog eens een vervolg en dan ook gericht op Belgiƫ. Ik ben trouwens wel verbaasd over hoeveel liedjes ik ken/me bekend voorkomen.

1 like