Muziek topic

Ik zag die album cover en moest meteen aan Gregor en zijn Gelli Baff denken :skull:

4 likes

Ga dit topic maar direct weer ontvolgen als men het weer over Taylor Swift gaat hebben

1 like

Lol

Ja dit is wel ongeveer het beeld dat ik van Swifties heb idd.

2 likes

Ik zeg dit als Swiftie: dit klinkt zó vergezocht :joy:

En er zijn genoeg albums uitgebracht toen ze in een lange relatie zat, dus het idee dat ze nu geen breakup album kan schrijven en dus maar een vriendin moet bashen is ook een gekke kronkel. Ik verwacht thematisch meer iets als Reputation.

Ben vooral blij dat Jack Antonoff niet betrokken is :pray:

5 likes

Iemand hier de gelukkige die naar de luistersessie van het nieuwe Twenty One Pilots album Breach gaat op 11 september?

Maandag komt de nieuwe single Drum Show uit

1 like

Not me, jij wel?
Zin in het nieuwe nummer :rotating_light:

1 like

Helaas niet!
Ik heb een first pressing besteld, dat geluk heb ik dan weer wel!

ik ben gek op doo wop maar dat zie je natuurlijk niet zo vaak live want ja oud en niet echt populair

maar nu zat ik even de line up te bekijken van het jaarlijkse gratis bluegrass/roots/rock&roll festival op de grote markt hier en er staat een doowop groep geprogrammeerd 🥹 die echt goed is ook! net deze corona stream bekeken

en heb echt zoveel zin om ze te zin nu!
en op dezelfde dag is er ook een ska band en een mariachi band en dan nog americana & bluegrass groepen en i love all dat!! :partying_face:

5 likes

jaaa het is heel chill en leuk! (niet groot hoor tho) kon je t vinden online?

https://x.com/the___insider/status/1957360602562666514?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ

Moest aan je denken :heart:

1 like

https://libris.nl/a/tim-treffers/polderpower/501607733

Dit is echt een heel leuk boek! Mooie afwisseling tussen informatie, interviews en muziektips. Interessant ook. Ik vind het wel jammer dat K3 er niet in staat, zeker als je kijkt hoe lang het al bestaat en zich heeft ontwikkeld zou die wel er tussen passen. Maar goed er zullen keuzes gemaakt moeten worden en ze zingen dna wel in het Nederlands maar België. Misschien komt er nog eens een vervolg en dan ook gericht op België. Ik ben trouwens wel verbaasd over hoeveel liedjes ik ken/me bekend voorkomen.

1 like

Ben serieus onder de indruk van Cardi B haar ademhalingscontrole tijdens haar optreden op het Global Citizen Festival. Hopelijk komt ze ook naar Europa voor haar tournee.

Ik vind The Life of a Showgirl saai

Oh ik vind hem echt top. Vond haar albums sinds Evermore niet meer zo boeiend, maar hier zit ik echt helemaal lekker in

3 likes

Ik ook!

3 likes

Ik vind Evermore juist haar beste album, dus ik vind dit album inhoudelijk echt saai. Maar het is wel weer boppy dus ik snap wel dat mensen hem leuker vinden dan dat deprimerende gedoe van de afgelopen jaren.

dodie heeft vandaag ook een nieuw album uitgebracht, dus daar ga ik vanavond maar naar luisteren voor mijn fix.

2 likes

jaa Evermore was de laatste die ik leuk vond van haar, bedoel ik! De albums erna vond ik allemaal boring.

Had erg behoefte aan wat bops inderdaad :grimacing:

dodie <3 ga ik ook luisteren!

2 likes

Ik vind de lyrics weer zo all over the place.

1 like

Het is nu een paar dagen later maar behalve Father Figure vind ik alle nummers erg mehhh. En ik ben niet de enige zie ik op het internet. Ze gebruikt als argument dat haar album 1989 in het begin ook slecht werd ontvangen na Red maar 1989 heeft zoveel hits geleverd, dat zie ik met dit album niet echt gebeuren. Ik denk dat ze zichzelf iets te overschat heeft en een album voor Travis wilde maken, maar liedjes schrijven over leuke dingen kan ze gewoon echt veel minder goed dan haar emo teksten. Ik vind haar album net zo een flop als haar single ME!, echt een nummer geproduceerd om super pop te zijn maar net niks levert.

En ze had zoveel kunnen doen met haar Showgirl thema, maar ik snap de link gewoon niet met haar nummers. Volgens mij zag ze de film van Pamela Anderson en dacht ze oh dat ziet er leuk uit, ik ben dat.

1 like