Nagellak #2

Ik heb al 2 kleuren uit de collectie en woon in BE dus de verzendkosten zijn waarschijnlijk iets hoger maar anders had ik hem graag overgenomen! De lotus lila is echt mijn favo kleur momenteel :blush:

Ja de kleuren zijn echt prachtig!
Heb er gelukkig iemand op het forum blij mee kunnen maken.

1 like

Waarom maar 1 kleurtje?

15 likes

Ik houd van de Barbietrend

31 likes

Ik heb vaak dat m’n nagel een beetje los laat bij de tip. Een soort schilfertje, waar lucht onder zit. Wat los zit trek ik er dan af. Hoe bereiden jullie je nagel dan voor op gel? Die plekjes echt helemaal wegvijlen / knippen? Want ik neem aan dat de kans op lifting groter wordt als ik het laat zitten…

Foto als voorbeeld (let niet op de lelijke nagelriemen).

1 like

Vergeet ff m’n crusty ass nagelriemen, maar hierbij m’n eerste poging tot nailart met stickers van mijn favoriete anime Jujutsu Kaisen :heart_eyes:


Helaas doen de foto’s geen recht aan het chrome poeder op mijn duimen en ringvingers.

[Edit]Ff een betere foto geüpload :sweat_smile:

11 likes

Eerst lang:

En toen kort!


^ dit is een nieuw lakje van Neonail, vind ‘m heel mooi en fijn lakken!

19 likes

Zelf gedaan: Lila Biab van The gelbottle met een laagje parelmoer poeder en stickertjes van SheIn.

En een BH op de grond :laughing:

33 likes

Welke poeder is dat?

2 likes

1 doos Glitter Poeder Nail Art Decoratie

2 vellen Bloemmotief Nail Art Sticker

3 likes

Doe je dit nog op een speciale manier en speciale vijl? Mijn nagels zijn nu zo snel gegroeid dat ze bijna gaan dubbelklappen maar ik kan pas 4 augustus weer naar de salon
ik dacht ook altijd dat je dit niet mocht doen omdat je dan de seal breekt

1 like

Dit is eigenlijk een fabeltje. Als de hechting op de nagelplaat goed is en de producten op een juiste manier zijn aangebracht en er dus geen sprake is van lifting heb je een seal niet nodig. In tegendeel zelfs, veel nagelstylisten vijlen juist na het aanbrengen van gel nog een keer alle nageluiteindes als laatste stap na. Zo krijg je een “clean manicure” en strakke uiteindes.

Je kunt zowel gel(lak) als acryl gewoon vijlen als je nagels te lang zijn. Alleen niet te veel de hoeken bewerken omdat je anders de stabiliteit verliest en je nagels eerder kunnen breken. Maar gewoon inkorten kan prima mits er nog voldoende product op de nagelplaat zelf zit. Let er alleen wel op dat er geen lifting zit want dat wordt dan weer een broeihaard voor bacteriën die uiteindelijk kunnen leiden tot groene nagels en zelfs loslating van de nagel zelf (onycholyse).

6 likes

Ik gebruik een 240 grit vijl, zodat ik zeker weet dat ik de lak niet onbewust laat loslaten (ik vijl snel/stevig).

Ik seal mijn lak zelf nooit, integendeel: ik ga er als ik klaar ben met lakken meestal ook even langs met de vijl voor een strakker effect. Ik vind het zelf niet zo mooi als er product op de nagelpunt ligt, vaak oogt dat wat rommeliger, vind ik.

Blaze Peony van Neonails. Ook een beetje in het Barbie thema!

26 likes

Mooie kleur! Staat ook goed bij je trui.

4 likes

Lief, dank je wel! Toch weer voor een fel kleurtje gegaan haha

3 likes

Frisse biab!

39 likes

Deze combi kleur & vorm is zooo mooi :heart_eyes:

2 likes

Dank je wel! :cherry_blossom:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Nagellak #2 (Deel 2).