Andere nagelsalon dan normaal, wel veel goedkoper maar minder mooi
Dankje!! Ik ga de topcoat er ook nog bij bestellen
Super leuk!
Heb de Megabase van Victoria Vynn vandaag voor het eerst gebruikt en heel tevreden!!
Deze kleurtjes besteld bij Amazon
Ahh dit wil ik ook
bij mij blijft alles maar max 2 weken
wil je vertellen waar deze nailsalon zit
Utrecht! Is een salon aan huis. Ja ze werkt heel netjes, relatief snel en blijft dus ook echt goed zitten. Ben er meestal 75 minuten ongeveer voor removal + nieuwe biab. Voor nail art boekt ze wat extra tijd (afhankelijk van hoe intensief de nail art moet worden).
Helaas zit ze wel echt vol met vaste klanten. Ik ben per toeval een keer bij haar terecht gekomen toen ze vol was, toen ben ik eenmalig een keer langs geweest toen het in haar agenda paste. 1,5e maand later was er een vaste klant die helaas moest stoppen en toen had ze mij weer gecontact. En nu ben ik vaste klant
Ah ik dacht ergens al dat je in dezelfde stad woont (zal je wel eens gepost hebben?)
heeft ze toevallig wel een site of treatwell oid? het zou zo maar kunnen dat er een plekje leeg komt…
Ja zou goed kunnen! Ik doe even een dm goed? ik ben er trouwens donderdagavond dus kan eens vragen of ze wellicht plekje vrij heeft of denkt dat er mogelijk eentje vrij komt!
Ja wat ik er ook aan vind schelen is dat gellak ook meer egaliserend werkt dan gewone lak. Je kunt het veel dikker aanbrengen zonder dat het in de randjes loopt of niet goed uithardt. Maar volgens mij heb jij van jezelf al mooie teennagels. Mijne zijn echt verrot
Mooi welk kleurtje is dit?
Ja ik vijl ze ook met zo’n elektrische vijl! anders ben ik uren bezig. Maar alsnog haat ik mijn teennagels het ziet er nooit netjes en strak uit helaas.
Jonge, niet vanavond. Drama avond dus geen tijd
Foto gemaakt door de styliste maar ziet er zo vaag uit, lijkt net of er een filter overheen zit, maar is gewoon de shine
Heeel leuk kleurtje!
Nu ik moeder ben merk ik dat ik minder tijd heb voor mijn nagels. Wil daarom kijken of ik thuis zelf met gellak aan de gang kan. Heeft iemand hier een aanrader voor een startersset? En is het makkelijk zelf te verwijderen zonder je nagels helemaal te verpesten?