Ja dat klopt, acryl kan echt funest zijn voor je eigen nagels. Gel heeft dat veel minder. Maar dat komt dus doordat acryl dus echt goed hecht en gellak veel minder. Precies eigenlijk waar jij dus tegenaan loopt.
Jammer dat secondelijm niet werkt, het was een mooie oplossing geweest.
Waarom verwijder je niet elke week de gellak? Dat is wel iets meer werk, maar dan heb je wel wekelijks een sterke nagel. Of was je gewoon nog op zoek naar iets beters? En nee, er is dus echt geen merk dat bij iedereen muurvast zit. Ik heb onlangs andere topics hierover op andere fora doorgelezen (omdat ik zelf op zoek was naar goede merken) maar het verschilt dus echt per persoon. Wat je nog zou kunnen proberen is bij een grote salon langsgaan en je probleem voorleggen. Zij weten dan misschien nog het best door ervaring welke lak het best blijft zitten. Mannennagels zijn (denk ik) ook weer anders dan vrouwennagels dus dat maakt het ook nog weer lastiger.
Sorry, ik kan je dus niet echt helpen! Misschien is er nog iemand anders op dit forum die iets weet, al vermoed ik dat zij dan al hadden gereageerd.