Ik zit as we speak te wachten op een pakketje van Kiki London omdat ik hoop op een betere hechting van de gellak met mijn nagels…
Maar vele van jullie zijn wel enthousiast en Michelle van die nagel-insta ook. Dus ik moet mezelf niet opfokken nu
Ik zit as we speak te wachten op een pakketje van Kiki London omdat ik hoop op een betere hechting van de gellak met mijn nagels…
Maar vele van jullie zijn wel enthousiast en Michelle van die nagel-insta ook. Dus ik moet mezelf niet opfokken nu
Ik heb er eentje van pink en ben tot nu toe tevreden! Pas 3 keer gebruikt, want net begonnen met gelnagellak, maar de eerste keer bleef het er echt wel 2 weken opzitten. De tweede keer heb ik het er zelf na ruim een week afgehaald.
Als ik zie hoe lang bekenden van me bezig zijn met weken etc. Dan vind ik het het wel waard .
Dat heb ik ook gelezen en dat is ook waarom ik hem heb gekocht (naast dat veel mensen hier fan zijn). Maar het werkt voor mij denk ik niet dan. Het ligt dus in ieder geval niet aan de lamp. Ik prep mijn nagels volgens mij op de goede manier, heb er ook extra op gelet nadat het de eerste keren niet goed bleef zitten. Ook doe ik mijn best netjes te lakken en niet de randen te raken, maar ik ben nog geen pro dus het gaat wel eens er tegenaan haha. Alleen is dat niet bij elke nagel en ik kan het bij elke nagel er zo aftrekken. Misschien dan toch te flexibele nagels hiervoor, als @Bunnyslippers en @Luipaard hetzelfde probleem hebben met buigzame nagels. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Heeft iemand trouwens nog aanraders voor een lamp? Ik heb laatst een lamp van 54watt geleend en daar ging alles veel sneller mee, dus ik wil nu zelf een sterkere lamp kopen. 54 watt werkte voor mij goed, maar ik heb er geen verstand van dus ik weet niet wat ideaal is
Ik ben terecht gekomen in een loophole van YouTube videos over manicures, echt zo ouderwets leuk weer.
Diva Rubber Base opvullen - Vragen beantwoorden Beautynailsfun.nl
Door deze video heb ik helemaal zin om ook weer met m’n nagels aan de slag te gaan. Heb in het verleden wel verschillende soorten gellak gebruikt maar niet tot volle tevredenheid, en het klinkt nu alsof een rubber base een perfecte oplossing zou kunnen zijn. Zij gebruikt in deze video Diva Rubber Base en de Titanium topcoat, beide best betaalbaar voor €15,- p.s. En mooie nude kleurtjes! Iemand hier ervaring mee? Deze combi blijft bij haar 3-4 weken goed zitten, klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Glassy Nude Nails - How To | Shonagh Scott
En door deze video ben ik ook benieuwd naar The Gel Bottle BIAB. Zie zo veel mooie kleuren voorbij komen, Dolly, 18, Aurora…
Zucht, er is zo veel mogelijk!
Linksboven 1 laagje Kiki nieuwe rubberbase 6 en rechts 2.
Onder na 2 lagen en 1 laagje glitter van Ali. Helaas foto met kunstlicht.
Hoeveel laagjes heb je gedaan?
Staat erbij, 2 lagen base en 1 glitter. En dan natuurlijk topcoat
Zo jezus, kijk ik even met mijn neus. Hoe is je eerste indruk
En @Bunnyslippers bij mij werkt de rubber base van Carma Cosmetics heel goed. Een gewone gellak basis laat bij mij ook vrij snel los. Michelle Ivak heeft volgens mij een kortingscode voor Carma.
Ja ik heb dus ook een rubber base, expres erbij gekocht haha. Maar helaas. Ga idd een ander merk proberen binnenkort.
Van Pink Gellac? Daar lees ik ook wisselende verhalen over, dus misschien dat het daaraan ligt.
Nee Kiki Londen! Ga eens naar dat andere merk kijken.
Prima! Indd vrij dik maar wel goed dun te lakken.
@pastelzwart Thanks! Ik heb vrij harde droge nagels dus groeien lukt meestal wel goed. Helaas zijn van m’n andere hand 2 wel afgebroken dus die zijn nu kort maar vond het zonde om de rest ook eraf te halen.
Een andere vorm deze keer?
Bedankt voor de tip!
Die pink is echt perfectie
Hahaha ja ik had stiekem m’n oude vorm terug gedaan maar ineens zag m’n manager m’n felle wolken nagels 🥲 Busted. Het hele team had weer vierkant en we gaan allemaal naar dezelfde styliste, dus iedereen ging deze week voor de almond shape