Nagellak #2

Rechts is klaar, vanavond links :nail_care:t3:
Best rottig lakken met links :see_no_evil:

7 likes

Linksboven 1 laagje Kiki nieuwe rubberbase 6 en rechts 2.
Onder na 2 lagen en 1 laagje glitter van Ali. Helaas foto met kunstlicht.

28 likes

27 likes

Hoeveel laagjes heb je gedaan?

1 like

Staat erbij, 2 lagen base en 1 glitter. En dan natuurlijk topcoat

1 like

Zo jezus, kijk ik even met mijn neus. Hoe is je eerste indruk

2 likes

En @Bunnyslippers bij mij werkt de rubber base van Carma Cosmetics heel goed. Een gewone gellak basis laat bij mij ook vrij snel los. Michelle Ivak heeft volgens mij een kortingscode voor Carma.

3 likes

Ja ik heb dus ook een rubber base, expres erbij gekocht haha. Maar helaas. Ga idd een ander merk proberen binnenkort.

Van Pink Gellac? Daar lees ik ook wisselende verhalen over, dus misschien dat het daaraan ligt.

Nee Kiki Londen! Ga eens naar dat andere merk kijken.

Prima! Indd vrij dik maar wel goed dun te lakken.

@pastelzwart Thanks! Ik heb vrij harde droge nagels dus groeien lukt meestal wel goed. Helaas zijn van m’n andere hand 2 wel afgebroken dus die zijn nu kort maar vond het zonde om de rest ook eraf te halen.

1 like

20 likes

Een andere vorm deze keer?

3 likes

Bedankt voor de tip!

Die pink is echt perfectie

5 likes

Hahaha ja ik had stiekem m’n oude vorm terug gedaan maar ineens zag m’n manager m’n felle wolken nagels 🥲 Busted. Het hele team had weer vierkant en we gaan allemaal naar dezelfde styliste, dus iedereen ging deze week voor de almond shape :sweat_smile:

3 likes

Welke glitter is dat?

Ongevraagd, maar bij mij hechtte het ook niet goed en wat uiteindelijk heeft geholpen is:

1. Mijn nagels niet meer ontvetten/schoonmaken met cleanser.
  2. Deze basecoat op aanraden van de instagram van Michelle Ivak:
    Awesome Rubber Base Coat Gelpolish - Gel nagellak - UV & LED | bol.com
  3. Rubber top coat van Kiki London.

Weeereld van verschil bij mij, blijft nu veel beter zitten!

5 likes

Is dit echt zo makkelijk als het in de video’s lijkt? Heeft iemand hier ervaring mee?

6 likes

Ik heb dit geprobeerd, was allesbehalve zo makkelijk als hoe het er hier uit ziet haha. Een grote kliederboel, alles plakte… en was er heel lang mee bezig. Maar ik had wel spullen van aliexpress, zal vast makkelijker gaan als je betere kwaliteit hebt.

1 like