Nagellak #2

Welke glitter is dat?

Ongevraagd, maar bij mij hechtte het ook niet goed en wat uiteindelijk heeft geholpen is:

1. Mijn nagels niet meer ontvetten/schoonmaken met cleanser.
  2. Deze basecoat op aanraden van de instagram van Michelle Ivak:
    Awesome Rubber Base Coat Gelpolish - Gel nagellak - UV & LED | bol.com
  3. Rubber top coat van Kiki London.

Weeereld van verschil bij mij, blijft nu veel beter zitten!

5 likes

Is dit echt zo makkelijk als het in de video’s lijkt? Heeft iemand hier ervaring mee?

6 likes

Ik heb dit geprobeerd, was allesbehalve zo makkelijk als hoe het er hier uit ziet haha. Een grote kliederboel, alles plakte… en was er heel lang mee bezig. Maar ik had wel spullen van aliexpress, zal vast makkelijker gaan als je betere kwaliteit hebt.

1 like

Van Ali.

2 likes

Hmmm, misschien ietss dunner wel. Vind hem makkelijker smeren dan mijn rubber basecoat van kiki london. Maar misschien zit het tussen mijn oren hahah

44 likes

Een Kiki London gellakje en foil op mijn ringvingers. Eerst lukte die folie voor geen meter maar ik begin het door te krijgen!

24 likes

Wauw dit is een van de mooiere marbles die ik al gezien heb!

2 likes

Cosmos blue van hema. Dekt echt goed. Net gedaan dus de restjes moeten nog weg
Hopelijk heb ik de volgende keer de eerste set nagels🥰

5 likes

Gespeeld met chrome en matte topcoat. Maar na 1x douchen had ik al chips dus ben iets anders op mn nagels aan t doen.

15 likes

Ik zou dan biab proberen! Een vriendin van mij heeft ook nagels waar gellak met gewone of rubberbase niet goed blijft zitten, alleen met biab lukt t.
Ik heb zelf van Kiki London en The Gelbottle, en vind die laatste het fijnst.

2 likes

Ook eerst openvijlen en dan weken met aceton, zelfde als gelpolish!

2 likes

Dit zijn mn nagels nu, word er blij van!

22 likes

Jammer dat het voor jou ook niet werkt! Ik liet het eerst ook bij de salon doen met gewone gellak en dat bleef ook echt goed zitten. Vaker dat ik ben gegaan omdat de uitgroei te erg was dan dat het leuk was geworden, meestal was 3 weken wel echt de max qua uitgroei maar het kon qua lak nog wel langer vaak. Ik heb nu buildergel met gewone base coat en dat blijft tot nu toe veel beter zitten, al 1,5 week. Waar het nu wat lelijker is geworden is mijn eigen schuld, omdat ik nog niet goed heb geoefend en het niet zo netjes heb gedaan bij een paar nagels :joy:

1 like

Ik heb even iets goedkoops gekocht op Aliexpress, omdat ik eerst wou proberen of dit dan wel werkte voordat ik iets duurs zou kopen voor niks. Het is van het merk Rosalind

Met @oversized lekker gek in London

14 likes

Twee kleurige biab! Dit is ook echt het enige spul wat blijft zitten op mijn brose nagels.

28 likes

Nee je doet echt precies hetzelfde! Als ik de glanslaag eraf vijl, neem ik automatisch al een beetje kleur mee.

1 like

Heb ook weer biab :partying_face:

26 likes