Ik doe 2 dunne laagjes, ik heb redelijk sterke nagels van mezelf dus een echte biab treatment is niet nodig.
Mooi! Welke kleur is dit?
Dankje! Milk pink dacht ik
Brick lane van kiki london. Heb de afgelopen weken een aantal keer een meer nude kleur geprobeerd maar het past toch niet zo goed bij me, vind ook dat na een paar dagen de bovenkant wat lelijk wordt en verkleurt! Dus toch maar weer gewoon iets donkerder

Dank je! Vind hem ook mooi en kan eigenlijk bij alles, vloekt nooit. Handig ook voor wat stoerdere outfit of netter. Kan altijd
The world is your oyster.
Ik heb best wel wat lakjes (venalisa) en base- en topcoats (kiki london) die ik niet gebruik.
Is er iemand die dat evt zou willen overkopen? Dan zet ik 't vanavond allemaal op de foto
1 dun, en dan 1 of 2 dikke
Mooi! Welke kleur is dit? Dreamer of Lady? Of nog een andere?
Dankje! Hij heet Milky Pink.
Dank! Die ga ik ook eens bestellen. Ik heb nu o.a. lady en ik vroeg mij af of die van jou dezelfde was en er misschien anders uitzag door lichtinval. Lady lijkt wat meer roze.
Ik ben tot nu toe heel tevreden over biab. Breng het zelf aan en het is de enige lak die lang blijft zitten zonder los te laten. Zelfs de gellak + versteviging uit de salon liet soms al na een week los, echt balen. Meerdere merken en salons geprobeerd. Nergens echt tevreden over.
Mijn nagels zijn sinds ik biab gebruik een stuk steviger en splijten niet meer. Ik houd ze tot nu toe relatief kort, maar denk dat ik ze binnenkort zelfs wel weer wat laat groeien.
Ik heb tot nu toe altijd acrylnagels of gelnagels gehad. Zou willen overstappen naar biab omdat dit beter zou zijn voor de natuurlijke nagel. Maar kan daar ook over gelakt worden?
Bedoel je gellak of normale lak? Ik weet wel dat je over biab gellak kan doen dus ik denk normale ook.
Ja dat maakt eigenlijk niet uit. Ik zou het sowieso laten doen door een nagelstyliste. Maar vroeg me dus of of je dan enkel die standaardkleuren kunt nemen of dat ze daarover nog andere kleuren kunnen lakken.
Nee daar kun je alle kleuren overheen zetten die je wil. Zowel gel als gewone lak alleen die laatste moet je er dan wel afhalen met acetonvrije remover, anders lost niet alleen de nagellak op, maar ook de biab
Hele mooie kleur! Welke is het?
Thanks! Maar ik heb geen idee eigenlijk haha, ik ga het even voor je vragen
Jaaa geweldig!!!