Back to the office betekent helaas ook een tijdelijke einde aan mijn voorliefde voor felle nagels
Leuk! Stuur je me n berichtje?
Wie dat zelf haar nagels? En zo ja, hebben jullie aanraders wat betreft start sets voor rubberbase/biab of polygel?
Ik vind het zonde om 55 euro per maand uit te geven voor iets waarvan ik weet dat ik het zelf ook zou kunnen. Mijn nagelmeisje vraagt nu zelfs 7,50 extra als je tussen twee afspraken 4 weken laat zitten en ik vind het een beetje te gek worden. De kwaliteit gaat ook achteruit dus ben er klaar voor om zelf aan de slag te gaan!
Ik doe het zelf met zo’n set van pinkgellac. Ik ben daar na twee jaar nog steeds heel tevreden over en dan heb je het geld er heel snel uitgehaald!
Ik gebruik nu de megabase van Victoria Vynn, hele fijne basecoat, en je kan er ook een nagel mee opbouwen ![]()
Ik heb nu biab en ik vroeg me af of ik hier gewoon met (glitter)nagellak overheen kan lakken en dan eraf halen met een nagellakremover zonder aceton? Ik dacht er hier eens iets over gelezen te hebben.
Jaa zou zeker moeten kunnen!!
Is Essie nagellak het waard of overrated?
Absoluut waard!
Wat mij betreft echt niet beter dan Essence…
Overrated
Love Essie
Persoonlijk vind ik de dekking van Essie nagellak ook echt goed.
Voor het eerst zelf bloemetjes geprobeerd met een dotting tool, best leuk om te doen!
Eronder zit een laag biab en een roze tint van Kiki London
Oke toch een essie lakje gekocht samen met een sally lakje (base en topcoat ineen). Wat een werk, 4 lagen. En dit is het resultaat
heb het echt minstens een kwartier laten drogen maarja toen ging het leven gewoon door en eindigde het zo. Leuk kleurtje wel, maar wel geld uitgeven voor niks meer dan een simpel catrice/essence lakje
Om deze reden ben ik overgestapt naar gellak
I know, zoveeeeel chiller. Ik had/heb dat ook maar én de lamp is kapot en de topcoat is op. En het eraf halen bleef een gedoe
Ik kan echt niet langer dan 15 min niks doen ![]()
Ik wil deze topcoat die o.a. bij Etos te koop is tippen, je nagellak droogt hier echt snel mee, na 15 minuten kun je (voorzichtig) dingen doen.