Nagellak #2

9 likes

Wil iemand samen Holo Taco bestellen? Ik heb maar 3-4 kleurtjes op het oog (hangt af wat dit weekend gelanceerd wordt), samen bestellen kan zeker schelen. Plus: ik heb nog een boek dat ik wil uitlezen en gratis reizen met de trein in het weekend. Ik zie mogelijkheden.

2 likes

Ik heb wel interesse!

2 likes

Wordt het in Nederland uitgebracht gezien je trein opmerking?

2 likes

Nee, dan bestel ik het en breng het in een weekend langs op het dichtsbijzijnde treinstation. Als een OV-variant van een pakketbezorger.

9 likes

Ohhhhh logisch ook

2 likes

Heeft iemand tips tegen extreem broze nagels? :frowning: mn nagels laten in laagjes los. Ik gebruik jojoba olie op m’n nagelriemen etc en ben al gestopt met gellak

Genoeg drinken en handen vaak insmeren. Volgens mijn nagelstyliste komt dat doordat ze te droog zijn, kan soms ook hormonaal zijn. En vijlen ipv knippen als je dat nog niet deed!

3 likes

Heb je toevallig tips voor handcreme? Ik heb ook exceem op mijn handen dus ik gebruik vaak exceem crème en cetamacrogol, misschien droogt dat ze ook uit?

Vijlen doe ik al! Al is er weinig weg te vijlen omdat ze zo snel breken :pleading_face:

3 likes

‘S avonds voor het slapen gebruik ik de skinfood handcreme van Weleda en overdag van OPI pro Spa, die trekt lekker snel in :blush:

2 likes

@Era dit dus. Door het weghalen van de gellak en het weken in aceton droogden mijn nagels extreem uit.

Fiber base klinkt als rubber base, ik was al aan het overwegen om iets dergelijks aan te schaffen, maar ik was bang dat het mijn nagels verder uit zou dunnen omdat het een soort steun voor de nagels biedt maar niet echt het probleem aanpakt denk ik? Maar misschien moet ik het ook maar gewoon opgeven en voor altijd steun nagels gebruiken haha :smiling_face_with_tear:

1 like

Voor het eerst zelf gellak geprobeerd te zetten. Had nog gellak erop zitten van een salon, dat heb ik er zelf afgehaald maar vond dat nog best lastig. Ik heb ook best dunne nagels (helaas).

15 likes

Wat een leuk kleurtje! :heart_eyes:

2 likes

Dankjewel! Is Peach me van Kiki London.

4 likes

Van Yinger, en nu ik mijn nagels ook met afwasmiddel heb gewassen blijven ze tenminste al 24u zitten :joy:

5 likes

Bye bye acryl en hello biab :grinning:

59 likes

Mooi! Weet je welke kleur dit is?

Ik wil wat TGB biab kleurtjes bestellen, maar keuzestress

2 likes

Nieuwe set

16 likes

Nee sorry geen idee. Weet alleen dat van the gelbottle was.

Ik doe die onder de lamp, misschien is dat het?

3 likes