Nagellak #2

Thanks!! Ja op mijn lamp zit een 10 30 60 en 90/120(low)
Ga het eens proberen :smiley:

23 likes

Biab van ali of amazon zou ik afraden. Mocht je niet heel veel uit willen geven dan zou ik Molly Lac build it 5 in 1 of Molly Lac builder base aanraden. Zijn beide niet zo duur maar wel heel fijn, afweekbaar en vooral ook veilig qua ingrediënten. Of inderdaad Makear.

In principe breng je biab hetzelfde aan als gewone gel, alleen afhankelijk van het merk en soort dien je wel of geen basecoat te gebruiken.
Wat de lamp betreft: deze dient wel wat sterker te zijn. De consistentie is namelijk dikker waardoor het bij een te lage wattage niet goed genoeg kan uitharden. Ook niet wanneer je het bijvoorbeeld langer probeert (8 watt - 2 minuten ofzo). Dat werkt gewoon niet. Een lamp van minimaal 36 watt zou ik dan ook aanraden.

Overigens is biab niet hetzelfde als rubberbase. Rubberbase is veel flexibeler en kan enkel gebruikt worden om hooguit een paar mm te verlengen. Biab daarentegen is een stuk harder en daardoor dus steviger, kan gebruikt worden om nagels te verlengen en is voedend voor de nagelplaat.

6 likes

Gewoon vaseline of aquaphor :slight_smile:

2 likes

Haha ja blijkbaar waren we tegelijk aan het typen. Zag nadat ik op antwoorden had geklikt dat jij me getagd had. Ben lekker spuit elf zo :sweat_smile:

1 like

Op aanraden van @Era de topcoat van essence gekocht en wow nagellak bleef nog nooit zo lang mooi

Dag 1

Dag 7

Enkel een beetje tipwear

11 likes

Ik verkoop wat basecoats, topcoats en lakjes. Ik weet niet of t ook in dit topic mag of alleen in t verkooptopic, maar dat hoor ik dan wel alle prijzen zijn ex verzendkosten, je mag t ook in Amsterdam bij me ophalen.

Builder gel clear is verkocht, nude heb ik nog! VAn Kiki London, 1 keer gebruikt. 7euro

Topcoat en basecoat van Kiki London, 10 euro voor t setje

3 likes

Persoonlijk vind ik het een hele toffe kleur! Misschien wel eentje dat ik eerder in de zomer zou gebruiken wanneer mijn handen ietwat gebronsd zijn. Hoe dan ook, vooral doen waar jij lekker zin in hebt!

3 likes

Verkocht

2 likes

Back to the office betekent helaas ook een tijdelijke einde aan mijn voorliefde voor felle nagels :frowning:

18 likes

Leuk! Stuur je me n berichtje?

1 like

Wie dat zelf haar nagels? En zo ja, hebben jullie aanraders wat betreft start sets voor rubberbase/biab of polygel?

Ik vind het zonde om 55 euro per maand uit te geven voor iets waarvan ik weet dat ik het zelf ook zou kunnen. Mijn nagelmeisje vraagt nu zelfs 7,50 extra als je tussen twee afspraken 4 weken laat zitten en ik vind het een beetje te gek worden. De kwaliteit gaat ook achteruit dus ben er klaar voor om zelf aan de slag te gaan!

2 likes

Ik doe het zelf met zo’n set van pinkgellac. Ik ben daar na twee jaar nog steeds heel tevreden over en dan heb je het geld er heel snel uitgehaald!

1 like

Ik gebruik nu de megabase van Victoria Vynn, hele fijne basecoat, en je kan er ook een nagel mee opbouwen :nail_care:t3:

2 likes

Ik heb nu biab en ik vroeg me af of ik hier gewoon met (glitter)nagellak overheen kan lakken en dan eraf halen met een nagellakremover zonder aceton? Ik dacht er hier eens iets over gelezen te hebben.

Jaa zou zeker moeten kunnen!!

2 likes

Is Essie nagellak het waard of overrated?

Absoluut waard!

3 likes

Wat mij betreft echt niet beter dan Essence…

5 likes

Overrated

3 likes