Utrecht! Maar ze zit vol dus doet alleen vaste klanten.
Vakantienagels!
Om de 1 of andere gekke reden wilde m’n palmbomenhand nket exht lekker lukken, 't zit er daarom minder netjes op dan normaal. Heb even getwijfeld of ik alles eraf zou halen en opnieuw zou doen,maar dat zag ik ook niet zitten
PG Lipstick Red. Morgen bruiloft waarbij ik een zwarte galajurk ga dragen, en vond klassiek rood daar mooi bij
Mooie keuze!
Ook al van die mooie nagel riemen. Ik kan hier alleen maar van dromen.
@Mae_Mobley @HoningDrop hoe doen jullie je nagelriemen? Als ik het terugduw heb ik namelijk echt een flink stuk vel wat omhoog komt te staan. Knip het dan voorzichtig weg maar dat wordt erna altijd keihard en droog.
Ik doe ze niet! Mijn styliste doet ze elke keer (eens per 3/4 weken) dat ik daar ben. Ze duwt ze terug, doet met een soort vijltje iets wegvijlen wat daaronder vandaan komt en knipt dan voorzichtig het opstaande randje weg. Na de behandeling goed in oliën. En ik doe dan elke ochtend en avond olie op mijn nagelriemen. Mijn nagelstyliste zei dat olie echt de sleutel is voor mooie nagels en nagelriemen.
Ja de olie. Daar ben ik dus echt slecht in. Ik kan zo niet tegen die vette klauwen hahah.
Welke olie gebruik je? Ik heb dadi oil, even met kwastje over je riemen en dan inmasseren. Trekt zo in! En ‘s avonds voor het slapen heb ik er sowieso geen last van haha
Yes die heb ik toch proberen routine er van te maken.
Herkenbaar! Mij lukt het echt niet om gellak er normaal af te halen
Is dit biab of gewoon lak?
De huid naast mijn nagels is zo droog. Ik heb ook allemaal velletjes. Ik was veel mijn handen en gebruik ook vaak desinfectie. Heeft iemand nog aanraders voor een handcreme en/of olie?
Biab! Dolly van the gel bottle
Ik wil me verdiepen in biab maar kan echt geen goede info vinden die het goed uitlegt. Je kunt het zelf doen met een tube en die nagel sjablonen toch? Is dat te doen voor een prutser? Of heel slecht voor je nagels?
Ik ben mijn afbladderende nagellak meer dan zat
Gebruik je nu gewone nagellak of gellak? Biab vind ik persoonlijk best moeilijk, vooral in het begin. Nu na veel oefenen gaat het een stuk beter! Het is een dikke lak en je moet zwevend over je nagels gaan met de lak. Een post hierboven heb ik een paar filmpjes gelinkt waar in je het kan zien. Misschien kan je eerst beginnen met gellak? Dat breng je op je nagels net zoals gewone lak! Mijn nagels zijn zelf super dun en dat blijven ze ook, dus biab is voor mij wel een uitkomst!