Nagellak #2

De aceton van Kruidvat, in een bijna doorzichtige fles en is een paarse vloeistof. Wel eerst de glanslaag van je nagels vijlen.

1 like

Vorige week voor het eerst zelf baib + babyboom geprobeerd. Het is niet super netjes, maar toch tevreden.

11 likes

Ik gebruik een peel off base. Ik week mn nagels kort in warm water en kan het er dan zo vanaf trekken.

3 likes

Bedoel je de bovenste? Want die is vernieuwd (naar de onderste). Hopelijk werkt ie net zo goed (of beter).

1 like

Ja die onderste is het nu.

2 likes

De aceton die @Daelyss al zei en dan afweken (eerst toplaag eraf vijlen idd). Dat weken doe ik door watjes te denken in aceton en ze vast te zetten met nagelclips. Makkelijker dan met zilverpapier aan de slag te gaan en herbruikbaar :slight_smile:

3 likes

Ik ben mn nagelak eraf aan het weken maar ik heb een wondje op mn vinger en help het voelt alsof ik straks mn complete vinger eraf kan trekken. Nog 10 minuten :tired_face:

1 like

De Kiki London builder gels geven aan dat er een basecoat onder moet, is hier iemand die ook geprobeerd heeft de basecoat weg te laten? Ik heb van TGB een biab en daar hoeft het niet bij en ik hoop dat het bij Kiki ook zonder kan. Google helpt me niet verder.

Heeft iemand ervaring met biab en de Pink Gellak Pro LED lamp? Ik kan niet zo goed vinden welke wattage biab nu nodig heeft om goed uit te harden… deze heeft 12 watt

2 likes

Ik had zin in kleur!

54 likes

Ik gebruik deze eigenlijk altijd zonder basecoat. Wel doe ik mijn nagels een heel klein beetje ruw maken met een buffer, dan hecht het beter. En zorgen dat ze compleet schoon en vetvrij zijn maar dat is logisch denk ik. Gaat op deze manier goed bij mij!

2 likes

Ik wil weer vaker mn nagels lakken. Maar de staat van mn nagelriemen en nagels is echt om te janken. Heeft er iemand tips? Qua verzorging en nagelriemverwijderaar denk ik, want heb soms ook van die “velletjes” op mn nagels.

2 likes

Nagelriemen voorzichtig terugduwen met een bokkenpootje en 's ochtends en 's avonds nagelolie gebruiken.

3 likes

Nee, geen last van! Maar ik haal het er ook meestal niet helemaal af eigenlijk. Ik doe altijd een verlenging met biab. Dan vijl ik de kleur gellak eraf, werk ik de biab bij en vervolgens doe ik er een nieuwe kleur op. Maar de keren dat ik het er volledig afgehaald heb ging dat goed!

3 likes

@DarkwingDuck Hoezo t boze gezichtje?

Misschien gebeurd tijdens scrollen? Heb ik vaak :sweat_smile:

2 likes

Dit inderdaad :sweat_smile:

4 likes

Da’s wel fijn om te lezen! Toch die van Kiki proberen opmaken :sweat_smile:.
Heb al een paar keer een verlenging geprobeerd op 1 of 2 nagels maar bij mij houdt het niet langer dan een paar dagen.
Gebruik je tips of die sjablonen?

Ik gebruik sjablonen! En op die manier blijft het bij mij ook echt goed zitten. Ik zit in een rolstoel en geen enkele nagellak houdt het omdat ik echt alles met mijn handen moet doen natuurlijk. Ook breken mijn natuurlijke nagels super snel daardoor. Biab is voor mij echt een uitkomst om toch wat langere nagels te kunnen hebben. (Is net een tell sell praatje hoe ik het hier typ maar ik ben echt fan haha)
Zou het idd nog een keer proberen, wie weet!

1 like

Dankje voor de reply! Misschien deed ik ze te dun ofzo.
Ik probeer het binnenkort nog een keertje :grin: dat het bij jou zo goed blijft zitten is zeker een goeie motivatie!

1 like