Lichtblauw met matte topcoat
Ik wil dit
Als je in de buurt van Amsterdam woont mag je langskomen, dan doe ik 't ook bij jou!
Helaas pindakaas.
Ik ben echt verliefd op je nagels
Cloud of love van een tijdelijke catrice collectie. In het echt iets meer roze en net iets minder fel. Wel goed kleurtje voor de zomer
Eerste keer biab. De nagelstyliste vond mij wel een beetje een noob volgens mij . Ik vond het zó raar dat het meteen uitgehard is.
Huh zonder lamp meteen hard?
Ik denk zonder lang drogen zoals bij een gewone nagellak.
Kunnen jullie, na het drogen van biab of gellak in de lamp, in de lak een licht krasje drukken als je met je ene nagel op de andere nagel drukt? Dus na de topcoat. Voor mijn gevoel is de lak namelijk wel goed droog maar die minimale krasjes kan ik dan nog wel maken (die zie je dan ook alleen in een goede hoek). Ik twijfel of dat inderdaad hoort of dat de lak dan nog niet écht droog is.
Nee dit hoort niet. Zoals @pastelzwart al aangeeft is het waarschijnlijk het gevolg van een lamp die niet sterk genoeg is of een te dikke laag in 1x. Weet je toevallig hoeveel watt je lamp is?
@pastelzwart en @BiloxiParish Oh toch niet! Het zijn echt minimale krasjes dus ik dacht dat dat misschien wel hoorde. Mijn lamp is 48W en ik heb wel eens 2x zo lang gedaan, maar volgens mij bleef het dan nog. Dan maar eens 3x 60 sec proberen. Of hebben jullie nog andere tips?