BIAB in de kleur ‘019’ en voor de french heb ik wat kleurtjes door elkaar gemengd om de juiste kleur oranje te krijgen (wat me overigens niet is gelukt, haha)
Doe je die french uit de losse pols of gebruik je daar iets voor? Het is heel netjes en strak, dat lukt mij nooit dus ik zoek tips
Als je een stamping tool hebt, met zo’n siliconen kussentje, kun je daar nagellak op doen en je nagel erin drukken om zo je french te krijge .
Ik doe het uit de losse pols, gaat bij mij eigenlijk best prima. Een héél dun kwastje is wel handig
Nou mij lukt dat weer niet hoor
Normaal doe ik mijn nagels altijd zelf, nu heb ik ze laten doen. Heel blij met de kleur alleen jammer dat m’n wijsvinger net was afgebroken
Waar bestellen jullie accessoires? Specifiek ben ik op zoek naar pluisvrije doekjes, cleanser (voor het plaklaagje) en een buffervijl. Zijn er sites die bijv veel goedkoper of juist betere kwaliteit zijn?
Ik bestel die dingen meestal bij p.rettypolish of bij d.ermarolling. Niet mega duur, maar wel goede kwaliteit en keuze uit meerdere merken.
Celstofdeppers/pluisvrije doekjes bestel ik soms ook nog weleens op Ali, maar die zijn vaak net zo duur als bij die 2 sites dus dat maakt weinig verschil. Cleanser zou ik sowieso afraden om op Ali te bestellen omdat er voor dat soort vloeistoffen geen veiligheidscertificaten voorhandig zijn.
Ik heb al die dingen laatst toevallig meebesteld toen ik een rubber base kocht bij carma cosmetics. Goede kwaliteit en niet zo duur! Als cleanser gebruik ik gedenatureerde alcohol:
Prachtig!
Ik bestel meestal bij LennoxLynn of BFYN.
Over t algemeen is de prijs overal, maar bij deze 2 en met name de laatste heb je vaak kortingscodes.
Oh slim! Die heb ik niet, maar kan ik misschien wel ergens kopen. Ben echt te trillerig om het strak te doen uit de losse pols, vooral met links
Vind het echt een geweldige kleur, ik heb hem ook op m’n teennagels momenteel
Geen nieuwe nagels om te laten zien, maar weo wat leuks nagelgerelateerd!
Ik ben gevraagd om in een salon hier in de buurt te gaan werken! Viavia hoorde de eigenaresse dat ik 't doe en zij zocht iemand die nailart doet, dus ik ga denk ik eerst beginnen met bv om de week (ik werk nog fulltime ergens anders) om te kijken hoe dat bevalt!
En via m’n nagelinsta kreeg ik van de week ook 'n berichtje van iemand die me via een hashtag had gevonden!