Nagellak #2

Zijn m’n eigen nagels met gellak :white_heart:

26 likes

I love ittttt

16 likes

30 likes

Love it!

2 likes

Voor het eerst acryl nagels laten zetten. Weet nou niet of ik het mooi of ordinair vind staan? Heb het nog nooit zo lang gehad namelijk.

32 likes

Vind het heel erg meevallen qua lengte hoor! Misschien dat het als Heel Lang voelt omdat je 't zo lang kort hebt gehad maar zeker niet ordinair. Al vind ik nagels nooit ordinair al waren ze 10cm met felrode lak en diamantjes. Gewoon lekker je ding doen meid

6 likes

Ik vind het juist heel chique staan bij je!

3 likes

Al iets verouderd want het zit er al een week op, maar ik houd van deze kleur :heart: zelf gelakt met gellak

15 likes

Mijn Barry M greenBerry 329 nagellak is op en dat is echt m’n lievelings. Nergensss meer te verkrijgen, wel op enkele Amerikaanse webshops :slightly_frowning_face:

image

12 likes

Oh hier heb je niets aan maar ik was dat hele merk vergeten! Vroeger had ik daar zo’n mooie paars van, en een felgroene. Jammer dat jouwe op is, ik hoop dat je een nieuwe favoriet kan vinden!

1 like

Na 1 week zit het er nog steeds perfect op.

11 likes

Mooi!!

1 like

Ik ben echt stom geweest en heb mijn nagels willen lakken met biab en gellak in de volle zon :sweat: :face_exhaling:

Is dit nog op te lossen? Anders dikke bult.

1 like

Er bestaat nagellakverdunner, maar ik weet niet of dat ook werkt bij gelnagellak.

Mn nagels zijn weer kort :cry: biab + chroom

29 likes

Heb al vaker gedeeld dat ik niet blij meer was met de salon hier in het dorp én de Pink Gellak winkel in Nijmegen zit - toch fijn met kleurtjes uit zoeken - ben ik toch weer overstag gegaan, net basis set aangeschaft met 2 kleurtjes.

Morgen aan de slag :raised_hands:

5 likes

Twee laagjes van een nude kleur van vena lisa en een laagje glittercoat ook van vena lisa. M’n nagelriemen zijn echt verwoest :smiling_face_with_tear:

Edit: foto even bewerkt voor realistischer kleuren

22 likes

Mooi! Hoe zoeken jullie een nude kleur uit die mooi bij je huid staat? Mijn huid is wat gelig en ik kan geen mooie kleur vinden…

2 likes

Nou die foto maakt het wel wat meer roze. De kleur is eigenlijk meer wittig dan roze en m’n handen zijn ook niet zo rood haha
Maar je moet er helaas gewoon heel veel uitproberen. Net als nude lippenstiften.

3 likes

Super mooi! Weer je toevallig welk nummer het is van venalisa?