Nagellak #2

39 likes

Wat leuk! Sixties/flower power vibes, heel mooi gedaan!

2 likes

Zoals Era hierboven ook aangaf, die vijlen van Essence zijn goed (en goedkoop)!
Heb nu ook al enige tijd een van Kiki london in gebruik, ook fijn maar als je niks nodig hebt van Kiki zijn verzendkosten hoger dan de vijl zelf :sweat_smile:

4 likes

BIAB in de kleur Luna. Poging gedaan om de blauwe shimmers op de foto te krijgen terwijl ik macadamia noten aan het eten was :grinning:

28 likes

Wederom door @MazKanata :grin:

11 likes

Zoiets? Deze is Juliet van The gel bottle, dus geen gewone nagellak.
Als je gewone lak zoekt zou ik eens kijken bij OPI ofzo? Of de love, treat & color lijn van Essie, die hebben transparante kleurtjes met shimmer en zijn nog verzorgend ook :blush:

3 likes

8 likes

9 likes

Rubber Base Coat Nude 01 van Kiki London!

29 likes

Hoeveel laagjes had je hiervan nodig?

@Era oh die lak wil ik ook!!!

Ik weet niet wat ik gister heb gedaan (ja oké m’n nagels) maar ik heb allemaal wondjes bij m’n nagelriemen en lucht onder randjes en klontjes in m’n nagelriemen :face_with_spiral_eyes: snap er niks van haha. Het ziet er echt rampzalig uit. Van het weekend maar weer opnieuw voor gaan zitten en de tijd nemen.

1 like

Wie heeft de tip voor een witte gellak die goed dekt? Liefst zo wit mogelijk, niet crème. Plaatje voor inspo

Een vriendin van mij heeft een goeie van essence

1 like

Cream puff van CND is echt wit en dekt goed

2 likes

Ik heb een witte van Carma Cosmetica die dekkend is in 3/4 lagen. Met de juiste basecoat, het liefst een rubberbasecoat die niet helemaal transparant is, dekt het in 2/3 lagen.

2 likes

Niet mega netjes :sweat_smile:, maar wel gezellig zomers nog haha (Catrice Pastel Lemon 108 trouwens).

14 likes

Ik denk 3 of 4! Lakje is niet echt dekkend

1 like

Lila lakje van PG en folie van Essence

12 likes

Coco white van Pink Gellac is heel wit en dekt perfect in 2 laagjes.

2 likes

Ik heb er een van Opi die ook heel goed dekt

2 likes

Zijn m’n eigen nagels met gellak :white_heart:

26 likes