Nagellak #2

Ik ben fan van sèche vite!

3 likes

Ik gebruik nu Weleda Skin Food voor m’n nagelriemen. Lemony Flutter van Lush is ook een bekende. De meeste nagellakmerken hebben volgens mij wel een olie in het assortiment.

4 likes

De rode van sally hansen, insta dri topcoat

6 likes

Vandaag dus voor het eerst m’n vingernagels laten doen. Was bij iemand die nog in opleiding is voor een klein bedrag. Ik vind dat ze netjes heeft gelakt. Niet beter dan ik zelf kan maar wel netjes. Alleen nagelriemen deed ze niet en in vorm vijlen ook niet. Ze vijlde gewoon elke nagel een beetje zonder echt te kijken haha
Als iemand een adresje zoekt voor prima gellak maar wel gewoon bij iemand thuis in de keuken voor 15 euro vlakbij Amersfoort laat dan maar weten.

13 likes

Ja het was meer dat ik m’n eigen lamp had laten vallen. Een nieuwe was alsnog gister al binnengekomen maar vond het niet netjes om af te zeggen haha.
Dus heb maar m’n tenen gedaan.

Nagelriemen heeft ze überhaupt niet aangeraakt. Ik appte haar gister of ze het fijn zou vinden als ik dat al van te voren deed of dat ze juist wilde oefenen. Ze zei dat ze wilde oefenen maar had het dus beter wel kunnen doen, dan had ze nog dichter op de randjes kunnen lakken denk ik.

3 likes

Hoe duur is bij jullie dan alleen gellak op je eigen nagels? Hier bij de salon is dat 25 euro en dan vind ik 15 nog vrij veel als ze niet alles doet :joy:

Wel mooie kleur trouwens! Sorry mijn berichtje kwam misschien beetje bot over

Oh geen idee. Heb het nooit eerder laten doen. Vond 15 euro wel klinken als weinig.
Maakt niet uit hoor als je dat vraagt! Komt niet bot over :blush:

Edit: het is pink gellac blush orange mocht je echt enthousiast zijn

1 like

32 likes

Nu we klaar zijn met verven, eindelijk weer eens tijd om m’n nagels te doen

11 likes

Heeft iemand ervaring met het zelf maken van BIAB extensies? Dus niet alleen het nagelbed met BIAB lakken, maar ook extra lengte eraan maken met de lak. Is dit een beetje goed te doen op je eigen handen? Heb al wat ervaring met ‘gewone’ BIAB (van The Gel Bottle) zetten.

Ik heb vandaag dit gekocht bij medikamente die grenze ofzoiets haha. Ik hoop dat hierdoor mn handen niet helemaal onder gaan zitten.

1 like

Lekker fel kleurtje. Gebruik nu en bij de vorige keer de rubberbase van Awesome - op aanraden van hier - en daarmee zitten mijn nagels echt muurvast mee!

27 likes

Mooi :star_struck:

1 like

Holo french, ook echt zo lang geleden dat m’n nagels zo lang waren

29 likes

Mijn nagels groeien enorm snel, maar wel heel plat/naar beneden zeg maar. Dit vind ik niet mooi dus knip en vijl ik ze altijd kort. Maar doordat ze zo snel groeien heb ik wel een goede, sterke vijl nodig. Die heb ik nog niet gevonden. Heeft iemand een aanrader? Heb nu een glazen vijl van essence maar hiermee lijkt het uren te duren :upside_down_face:

1 like

Een lakje van p2 geloof ik! Hij ligt alweer opgeborgen boven

22 likes

Wow kwartje viel echt heel laat. Ik dacht dat je soort van “yolo hallo” wilde zeggen tegen je French….

1 like

12 likes

Ik vind die nagelvijlblokjes altijd wel heel snel gaan. Niet super precies maar wel handig om snel te vijlen

2 likes

Wauw mooi! Waar heb je deze lak gekocht als ik vragen mag?

1 like