Nagellak #2

Nee rubber base kan je ook deels wegvijlen en daarna weer opbouwen. Werkt prima.

Iemand hier aanraders voor een Hema vrije gel base? Mijn PG blijft de laatste tijd zó slecht zitten :cry: ik heb woensdag gelakt en nu alweer 2 nagels die los zitten. Voorheen bleef het makkelijk 2 weken zitten.

5 likes

Ik heb mn nagels net gedaan en vind ze mwoahhh dus ik heb Dolly erbij op de foto gezet voor de gezelligheid.

18 likes

Kan je een laagje gelnagellak aanbrengen op 1 laagje gewone nagellak?
Blijft de gelnagellak (type UV-lamp) dan ook een weekje zitten?

1 like

Nee volgens mij werkt gellak op normale lak niet, want het moet hechten aan je nagel. Andersom kan wel

2 likes

Dan maar niet proberen. Ik vertrek morgen op vakantie, dus als het mislukt zit ik een heel verlof met lelijke nagels.

Zou misschien daar een adresje zoeken? Overal kan je wel je nagels laten doen. Is een leuk uitje toch haha

2 likes

Mooie kleur! En super netjes gelakt!

1 like

Ben echt blij, mijn eerste keer gellak is echt netjes gedaan - al zeg ik het zelf - én het zit na een week mooier dan bij de salon de laatste tijd. Dit is peachy nude van Pink Gellac :sparkles:

Alleen beetje huiverig om het eraf te halen binnenkort.

21 likes

Lijkt net een swirl ijsje

20 likes

Ik wil graag een thuisset voor gelnagellak + lamp voor mijn verjaardag vragen. Ik ben beginner, heb het nog nooit gedaan dus wil er niet te veel geld aan uitgeven.

Nu zag ik vanochtend bij douglas dat ze daar sets hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Of iemand een andere tip?

Douglas eigen merk: Douglas Collection Led Gel Polish Starter Kit ✔️ online kopen | DOUGLAS

Neonail: NEONAIL Starter Set First Choice ✔️ online kopen | DOUGLAS

1 like

Dankjewel voor je reactie!

Ik kan alleen de LCI zet nergens op de nlse Amazon vinden?

En nog een vraag: als ik die van de douglas zou kopen, kan ik dan alleen maar nagellak van douglasmerk kopen of ook andere merken?

Je kunt alle merken gellak gebruiken bij de lamp. Ik heb er zelf 1 van Bol.com, van volgens mij 30 euro. Heb verschillende merken lak staan waar ik mee werk.

1 like

Okee thanks!

2 likes

15 likes

Ik heb voor het eerst acryl nagels geprobeerd, heel blij mee!

30 likes

Pastel Purple van Pink Gellac.

De vorige zat nog netjes na 1,5 week maar begon er gister aan te plukken en toen moest alles eraf :smiling_face_with_tear:

24 likes

Had wat goedkope nagellak gekocht om te proberen, en nu pinkgellac en merk wel echt verschil hoe veel makkelijker het gaat. En met de rubber base van awesome blijft het een week zitten dus helemaal blij.

20 likes

Paars meteen mini glitter. Het zit er al bijna een week op.

14 likes

Mooie scrunchie en zelfgemaakte “ketting” van dochter nog op de grond :ok_hand:t2:

7 likes

Hoelang doen jullie met de lamp voor gellak? Ik heb de mijne van PinkGellak nu al een aantal jaar en heb het idee dat mijn nagellak minder lang blijft zitten. Het hecht wat minder goed. Kan dit aan de lamp liggen?