Hele mooie kleur, welke is dit ?
Ik heb mijne nu een jaar of 9 en hij was zelfs tweedehands, ik merk geen verschil in werking.
Voor het eerst deze gel geprobeerd (van Anole) en was erg vloeibaar dus kwam de hele tijd in de zijwallen, heel irritant. Volgende keer van te voren even in de koelkast zetten.
Heb m net weer aangebracht in deze combi en speciaal een foto gemaakt omdat ik nog niet had gereageerd op je comment haha.
Deze twee zijn het. Ga morgen ook een foto maken van m’n nagels op de wc op werk, daar shinet het altijd het mooist

Aah super lief, dank je wel! Ik ga ze gelijk bestellen haha. Ben benieuwd naar je foto morgen!
Ik kijk er vast overheen maar de nummers van de lakjes staan op de voorkant van het flesje toch? (Ik wil ze ook haha)
Edit: ik keek er inderdaad overheen, nummer 955 en 52 dus
Ze staan boven de expiratiedatum!
955 en 52
Ik had net mijn bericht geedit want ik zag het te laat, maar dankjewel!
Ah ik zie het! Haha
Ik heb vorige week gellak laten zetten en omdat ik toen een rode trui aan had, dacht ik een goed idee te hebben door een matching nagelkleur te kiezen. Mijn vriend vindt het lijken alsof ik in gevecht was beland waarbij ik iemands gezicht heb opengekrabd. Ik vind de kleur op zich niet lelijk maar cannot unsee de vechtassociatie. Komende weken maar lekker vaak mijn rode trui aandoen
Welke kleur is dit?
Mermaid Green van Pinkgellac