Nagellak #2

Hele mooie kleur, welke is dit ?

1 like

Ik heb mijne nu een jaar of 9 en hij was zelfs tweedehands, ik merk geen verschil in werking.

2 likes

Voor het eerst deze gel geprobeerd (van Anole) en was erg vloeibaar dus kwam de hele tijd in de zijwallen, heel irritant. Volgende keer van te voren even in de koelkast zetten.

21 likes

Deze is het: Green Gel Nail Polish - 309 Graceful Green - Pink Gellac

1 like

Zit er alweer 2 weken op dus nevermind de uitgroei

20 likes

Heb m net weer aangebracht in deze combi en speciaal een foto gemaakt omdat ik nog niet had gereageerd op je comment haha.

Deze twee zijn het. Ga morgen ook een foto maken van m’n nagels op de wc op werk, daar shinet het altijd het mooist :rofl::star_struck:

4 likes

Aah super lief, dank je wel! Ik ga ze gelijk bestellen haha. Ben benieuwd naar je foto morgen!

1 like

Ik kijk er vast overheen maar de nummers van de lakjes staan op de voorkant van het flesje toch? (Ik wil ze ook haha)

Edit: ik keek er inderdaad overheen, nummer 955 en 52 dus :nerd_face:

Ze staan boven de expiratiedatum!

955 en 52

3 likes

Ik had net mijn bericht geedit want ik zag het te laat, maar dankjewel! :relaxed:

1 like

Ah ik zie het! Haha

4 likes

PG Lotus Lila

17 likes

14 likes

28 likes

Ik heb vorige week gellak laten zetten en omdat ik toen een rode trui aan had, dacht ik een goed idee te hebben door een matching nagelkleur te kiezen. Mijn vriend vindt het lijken alsof ik in gevecht was beland waarbij ik iemands gezicht heb opengekrabd. Ik vind de kleur op zich niet lelijk maar cannot unsee de vechtassociatie. Komende weken maar lekker vaak mijn rode trui aandoen :joy:

11 likes

Welke kleur is dit?

Mermaid Green van Pinkgellac :slight_smile:

1 like

26 likes

Herfstig :two_hearts::maple_leaf:

18 likes

Kiki whine with me.

10 likes