Nagellak #2

Ik vind het goed staan hoor!

2 likes

Blij met m’n glitters

23 likes

Kleurtje van een vriendin gekregen. Moest wel 4 laagjes doen en nog steeds niet helemaal dekkend.

10 likes

Long shot, maar ik ben op zoek naar een bepaalde nagellak van Essie uit de Keep you posted collectie uit 2021, Berlin the club (donker paars). Is er iemand misschien die deze nooit gebruikt en wil verkopen?

Ben er al lang naar op zoek, maar hij is bijna nergens te verkrijgen of hij is alleen maar uitverkocht.

1 like

Heb je al op Vinted gezocht? Staat veel Essie op

3 likes

Oh ik had geen idee, ga meteen eens kijken. Thanks :hugs:

5 likes

Super kort en neutraal, klaar om te bevallen volgende week :smile:

20 likes

Mooi kleurtje! Misschien helpt het om eerst een laagje witte nagellak aan te brengen en daar overheen de kleur? Dat kan helpen om de kleur sneller dekkend te laten lijken

1 like

Heel mooie kleur maar ook mooie vorm van nagels!

Mooi blauw is niet lelijk.

20 likes

Met biab kan je zeker 4 weken doen, alleen is de uitgroei dan wel echt op een punt waarbij je het moet bijwerken (bij mij in ieder geval wel).

1 like

Hebben jullie nog andere goede merken die lang blijven zitten? Bij pinkgellac blijft het bijna 3 weken zitten dus dat is top. Kiki blijft amper een week zitten maar die hebben wel mooiere kleuren vind ik.

Ja heel! Het is een stuk steviger dan gellak, ik heb hem nog maar 1 keer weten te chippen en bij gellak gebeurt dat wel vaker als je ergens tegenaan stoot.

@Waves Bij mij was alles een week tot ik de rubber base van Carma Cosmetics ontdekte. Daarmee blijft alles bij mij wel 2 tot 3 weken zitten.

2 likes

Hoe?! Ik red 1,5 week met Pink. Allang blij mee, maar langer is ook fijn natuurlijk haha!

4 likes

En @George, ik heb nu de rubber base van Awesome die hier ook werd aangeraden en de rubber coat van Kiki. Misschien ga ik die van Carma erbij kopen voor de andere merken, dankje!

2 likes

Discoball

En hier wilde ik eigenlijk n laagje glitters onder, maar dat ben ik vergeten. Nu zijn ze wat meer basic

34 likes

19 likes

34 likes

Ik vind de nagels heel leuk maar je nagelriemen lijken best droog en dik. Doen ze daar niks mee als je je nagels laat doen?

2 likes

Dat was deze keer bijna niet te doen want mijn nagels zijn enorm slap en zwak en heel heel kort en alles deed pijn. Ik smeer nu elke dag olie en de volgende keer gaat het hopelijk beter

4 likes