Nagellak #2

Weet nog niet wat ik van de kleur vind.

3 likes

Hebben jullie een tip voor een goede topcoat voor onder een lamp? De toppen van mijn nagels worden altijd vies/ gaan verkleuren. Of ligt dat niet aan het type topcoat?

Foto in de spoiler

1 like

Ben geen expert maar kan liggen aan contact met andere producten, had ik gelezen.
Een jeansbroek die afgeeft ofzo of een schoonmaakmiddel dat chemisch reageert?
Zinvolle edit nog: ik gebruik graag de rubber topcoat van Kiki of de gewone topcoat van Awesome :smile:

2 likes

Ah ik heb idd van de week een jeansbroek aangehad die afgeeft … dat zou het dan wel kunnen zijn ja!
En bedankt voor de tip!

1 like

Te cute​:sob::pleading_face:

3 likes

Eerste poging tot nail art.

45 likes

Ik was mn glitters alweer zat, nu is 't dit:

30 likes

Ik krijg ze er niet zo goed op! Maar deze keer paars-blauwe glitters met gouden maantjes en sterren.Wederom door @MazKanata!

26 likes

Morgen onderteken ik de akte en krijg ik de sleutel van m’n koopappartement dus vond deze feestelijke nagels wel gepast :partying_face::star_struck:

38 likes

Hahahaha feestelijke nagels? Geestelijke nagels zijn ook tof
Gefeliciteerd en veel plezier!

1 like

Ooooh jeetje ik pas het aan, had het niet gezien haha! Bedankt :blush:

2 likes

Ik heb hier ook even op gezocht omdat mijn bovenste huidlaag maar blijft loslaten :sweat_smile: heb jij misschien een linkje met hoe het eruit ziet? Ik denk niet dat dit het bij mij is, maar zou kunnen…

1 like

Lekker zwart

44 likes

Oké ik ga naar de Kruidvat vandaag :joy:

//

Ik hoop dat jullie dit weten. Soms geven bepaalde nagellak kleuren af (als ze allang al droog zijn).

Ik heb strepen op mijn keuken maar laatst ook op een auto. Ik wilde dit verder uitzoeken en die kleuren weggooien maar omdat ik er te laat achterkom weet ik niet welke kleuren het zijn. Hebben jullie hier ervaring mee? Bijvoorbeeld opi doet het niet maar Catrice wel?

1 like

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, met Catrice niet, met opi niet, met Essie niet, ik denk dat ik alle merken weleens op heb gehad en ook alle verschillende kleuren. Is je topcoat misschien niet helemaal goed?

Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar de topcoats van Essie en van Seche Vite gebruikt.

1 like

Ik gebruik met normale nagellak geen topcoat. Goede reden om het te kopen. Dacht met mijn leenauto na een streep bij de portier dat ik flink moest betalen, gelukkig zagen ze het niet.

1 like

Ik denk dat je met topcoat al heel wat oplost! Buiten dat gaat je nagellak natuurlijk ook langer mee.

5 likes

Ik heb dat met al mijn donkere nagellak en rood. Dat het streepjes afgeeft op bijvoorbeeld mijn keukenkastjes en de deur. Bij elk merk, van Essence tot Essie tot OPI. Ook met elke topcoat. Niks helpt.

Heb nu biab dus geen last meer van.

3 likes

Mooi, vind je het goed als ik deze laat zien bij de salon?

2 likes

Tuurlijk! :hugs:

2 likes