Heb inderdaad geen andere referenties om te vergelijken, ‘t is zeer gelijkmatig gedaan & voelt lekker stevig. Ben er in ieder geval blij mee
Oh, mooi!
@colalight mooi, die ornamentjes op je vingers, heb je die al lang? Ik ga over 2 weken voor iets op m’n vingers.
Dankje! Nee, nu een maand. Ga binnenkort terug om bij te werken. Risico van vinger tattoos haha.
Leuk dat je ook iets gaat nemen op je vingers! Ik vind het altijd super leuk staan
Ja het is zo beweeglijk natuurlijk. Maar vind het zo cute, dus wel waard!
Oh ook heel leuk! Doet me aan een sterrennacht en tovenaars denken
Me too!!
En leuk dat je ook voor vingertattoos gaat, waar ga je en wat ga je nemen?
Leuk!! Ik heb het veel dikker. Dit zal je idd wel vaak moeten bijwerken!
Ja, ik ben benieuwd!
Ik zit nog steeds in dubio of ik weer naar een salon zal gaan (vanwege de prijs die steeds hoger worden) en agenda wat vaak niet past met salons) of dat ik zelf aan kikki of aan pinkgellac begin. Het enige wat ik wil is dat mijn nagels minder snel afbreken en ze zelf kan laten groeien. Dan zou een rubberbase van een kikki of pink (of goedkoper alternatief? Aanraders?) Wel kunnen toch? Moet je dan ook perse de lamp van dat merk of kan je een lamp budget ook halen?
Ik gebruik hier buildergel voor van Ali. Meerdere laagjes maken mijn eigen nagels veel steviger waardoor ze kunnen groeien (mijn eigen nagels scheuren/breken altijd voor ze lang worden). Ik doe primer - basecoat - buildergel - topcoat. Soms nog een kleurtje gellak erop. En gewoon een goedkope ledlamp van bol.com. Ik gebruik alle lakjes van Venalisa. Ben je voor bij wijze van 40-50 euro wel klaar!
Heel gaaf! Heb je dit met inkt gemaakt?
Thanks! En nee, m’n nagelstylist heeft van die speciale drops waarmee je zo’n effect creëert!