Nagellak #2

oo top dankjewel!! Ik heb een hele base set van Yinger en ben een lisjtje aan het maken voor BF. Deze komt er op :smiley:

3 likes

Ik wil ze weer lang maar de eigenaar van de nagelsalon is superstreng voor me, hij wil dat ik het langzaam opbouw en om de drie weken terugkom omdat ik zulke slappe nagels heb dus langer dan dit mocht niet

Maar hij heeft wel een punt en het is gewoon mooi zo

21 likes

Leuk! Ik vind zelf de glitters van Yinger het fijnst!

1 like

Weten jullie of Kiki London vorig jaar een Black Friday sale had? :innocent:

1 like

Ik heb ook weer iets leuks.

10 likes

Ja. Ik heb toen op 29 nov ( neem aan dat dat black friday was) een lamp en lak gekocht. 25% korting op de gellak, geen korting op de lamp

1 like

Hebben jullie tips voor nailart kwastjes? Vooral om wat vlakken/swirls/lijnen mee te maken, dus geen gedetailleerde dingen.

Moet nog een Sint cadeautje doorgeven dus dit leek me wel leuk, haha!

1 like

Ik heb ze van TheBlooom en Nailgear, allebei erg fijn.

3 likes

Ze zijn ondertussen alweer een beetje uitgegroeid.

28 likes

Mooi zeg!

3 likes

Voor de mensen die zelf hun nagels met gellak doen, welk merk gebruiken jullie of hebben jullie een favoriet merk?

Ik neem aan dat als ik een starterset ergens koop ik ook kleuren van andere merken kan gebruiken met die base- en topcoat van bijv van de starterkit?

Ik zit zelf nu te kijken voor een kit van neonails of misschien toch pink gellac

2 likes

Ik heb Pink Gellac en ben daar heel blij mee. Maar geen ervaring met andere merken, dus misschien is er wel iets fijner haha

1 like

Ik heb net voor t eerst geprobeerd hello kitty op mn nagels te tekenen. Over mn duim ben ik tevreden, mn ringvinger wat minder haha. Maargoed voor een eerste keer wel prima!

(Ik blijf nu al overal achter haken met t strikje en de ster, ben ze waarschijnlijk over 2 dagen zat :laughing:)

25 likes

En dit is mn andere hand

11 likes

Ik gebruik Pinkgellac en ben erg tevreden! Hangt soms wel van de kleur af hoe dekkend hij lakt etc maar met de meeste ben ik na 1 laag al tevreden. Peel off base coat eronder en het zit bij mij weken goed.

Nu trouwens 40% Black Friday korting (heb net weer wat kleuren besteld).

Dancing green en Jungle Green combi

10 likes

Tweede keer zelf gellak (nog zonder penselen, moet ze nog steeds bestellen) vind het nu al een stuk beter gelukt dan de eerste keer.

Doordat ik dus te dicht op de rand zat en er overheen was gegaan gingen de zijkanten snel los. Lesje geleerd!

Lakje is Victoria Vynn nummer 127

9 likes

Op dit moment heb ik geen foto want ik moet mn nagels straks absoluut opnieuw doen, maar ik heb sinds kort die sneldrogende nagellak van essie ontdekt en voor mij is dat wel echt een uitkomst. Ik heb nooit het geduld eindeloos te wachten tot alles een beetje fatsoenlijk droog is - vind nagels lakken daardoor ook altijd vrij veel tijd kosten terwijl ik het altijd voor elkaar krijg het heel snel weer lelijk te krijgen :sweat_smile: dus dit is ideaal. Duurt nog steeds niet zo kort als ze zeggen natuurlijk maar het scheelt wel echt!

Deze twee zijn mn favoriete kleuren (in a flash sale & precious cargo go)

(Maak straks nog wel even een eigen foto)

11 likes

Vandaag gellak laten doen, foto gestolen van de stylliste want op mijn fotos lijkt het zwart haha.

46 likes

Weet je de naam? Hij is fantastisch! :heart_eyes:

Blue midnight heet de kleur. En de topcoat was van de biab lijn starry night volgens mij.

2 likes