Is dit gellak? Pas dan alsjeblieft op met de gellak op je huid, je kan namelijk een allergie krijgen. Je kan voordat je in de lamp gaat met een kwastje en wat aceton dat weghalen.
Thanks voor de tip! ik heb ondertussen al heel wat er af kunnen pielen. Kwastjes moet ik nog halen! Heb je aanraders of kan je ze simpelweg van ali halen?
WAAAAAUW, perfect!
Ali is prima! Als je eenmaal het kwastje in aceton hebt gedipt kunt je hem niet meer voor nailart oid gebruiken, de haartjes drogen dan uit. Hou hier dus rekening mee haha.
Kleine tip: het kwastje daarna even in olie dippen en overtollig olie weghalen. Dat kan je uitgedroogde kwastje deels herstellen.
Sinds 1,5 maand gestopt met nagelbijten en vandaag zelfs voor de eerste keer ooit in mijn leven mijn nagels geknipt haha.
Heel neutraal, met een nude rubberbase kleurtje van Carma en een no-wipe topcoat.
Hoe doen jullie je nagelriemen, alleen een beetje terugduwen (net als ik)?
Bijvullen duurt ook super lang. Alles wordt er bijna afgevijld en dan schoonmaken en opnieuw. Volgens mij is het makkelijker om op schone nagels biab te doen. Ik doe nu zelf biab maar ben er een paar uur mee bezig
Dit normaal, bij het verwijderen van Pink Gellac?
Lak er gewoon elke keer weer overheen - wat je niet ziet is er niet - maar nu is het toch wel wat erger.
Auuu
Doet geen pijn/voelen niet zwak dus dat scheelt, maar wel wat beschadigingen…
Ja denk het wel inderdaad… Thanks!
Leuk!!
Ik heb dit ook. Hoe lang laten jullie het weken?
Ik hoor deze mevrouw waarschuwen dat je voorzichtig met je nagelriemen moet doen anders kun je ze kwetsen