Nagellak #2

Ik heb daar ook last van! Verdomd lastig om die streepjes er weer af te krijgen :weary: Inderdaad vaak bij donkere kleuren (rood, blauw, groen, zwart). Ik gebruik wel gewoon topcoat, dus daar ligt het niet aan.

2 likes

Zit er verband in merken of je weet?

2 likes

Uhm, daar heb ik nooit zo over nagedacht. Voor mijn gevoel wel vaker bij lakjes met een ‘cream’ finish dan iets met wat meer glitter oid. Maar misschien verzin ik dat nu :thinking: zal er eens op letten.

1 like

Geen idee heo je het voorkomt of waar het precies aan ligt, maar die streepjes krijg je heel makkelijk weg met wat nagellakremover. Als je er eentje zonder aceton gebruikt beschadig je de ondergrond niet.

1 like

Weet ik maar durfde dat op een auto niet te doen :joy:

5 likes

Ooooh ik wil dit!

2 likes

Kak gewoon van insta… ik zoek nog steeds een stylist in de buurt :frowning:

1 like

Heeft iemand een tip voor een goede topcoat? Ik gebruik nu die van kikilondon, maar die is bijna op en ik heb geen zin in de verzendkosten voor 1 flesje… Ik gebruik verder de awesome rubber base. Heeft iemand ervaring met de awesome topcoat?

Ik heb die nog gehad en vond ‘m ook fijn :blush:

TGB Dreamer. Zo blij met deze kleur.

19 likes

Dankje. Nee dat niet.

1 like

Heb vorige week m’n nagels voor het eerst in 10 jaar laten doen in een salon.
Biab met een kleurtje, vind het supermooi en ben er blij mee!
Alleen is het vrij dik, maar wellicht is dat gewoon normaal :sweat_smile:. De styliste had 17 jaar ervaring dus ik wil ze niet in twijfel trekken.

7 likes

Een biab treatment is inderdaad vrij dik, zekernin vergelijking met normale (gel)polish

1 like

Heb inderdaad geen andere referenties om te vergelijken, ‘t is zeer gelijkmatig gedaan & voelt lekker stevig. Ben er in ieder geval blij mee :grin:

1 like

Oh, mooi! :black_heart:

@colalight mooi, die ornamentjes op je vingers, heb je die al lang? Ik ga over 2 weken voor iets op m’n vingers.

3 likes

Dankje! Nee, nu een maand. Ga binnenkort terug om bij te werken. Risico van vinger tattoos haha.
Leuk dat je ook iets gaat nemen op je vingers! Ik vind het altijd super leuk staan

1 like

Ja het is zo beweeglijk natuurlijk. Maar vind het zo cute, dus wel waard!

2 likes

@ZusjevanJoost toch iets anders gedaan

Lekker kort I love it

11 likes

Oh ook heel leuk! Doet me aan een sterrennacht en tovenaars denken :magic_wand:

3 likes

Me too!!

En leuk dat je ook voor vingertattoos gaat, waar ga je en wat ga je nemen?

1 like