Als jullie je nagels weken in aceton, bufferen jullie alleen de toplaag of vijlen jullie die eerste laag? Ik heb altijd alleen gebufferd maar na 30 minuten gaat het er nog niet makkelijk af. M’n nagels werden ook zo dun dat er gewoon gaten in kwamen
nu had ik geprobeerd 1 laatste nagel er af te weken met eerst te vijlen en dat lijkt veel beter te gaan. Ik gebruik die van Kruidvat die hier aangeraden werd.
Dankjewel! Ik ga dit volgende keer proberen, alleen eerst weer even m’n nagels laten groeien.
TGB BIAB in de kleur Milky. Weet niet of het komt door de kleur of omdat het een nieuw potje was, maar het lakte heel fijn. Volgende keer doe ik twee lagen, want dit is toch wat te transparant.
Ik weet niet of het te zien is op de foto maar de pink en ringvinger hebben glitters. Mijn duim is donkerpaars met glitters.
Pretty!![]()
Leuk je tattoos!
Dank je wel! Ze vervagen wel snel
Afspraak voor een touch up gaat voorlopig niet want de artist is een dag erna aangereden door een scooter en moest geopereerd worden. Echt zo sneu voor haar.
Ah balen
en wat erg… hoe lang heb je ze nu?
3 weken!
Ik wil graag beginnen met Biab. Kan ik daar dezelfde lamp voor gebruiken als voor gel nagellak?
Gebruikt iemand hier ook die biab waar je geen basecoat nodig hebt? En ben je daar tevreden over?
Toen ik biab van thegelbottle ging gebruiken heb ik een andere lamp gekocht met een hoger wattage omdat ik merkte dat mn Yinger lamp minder goed uithardde. Ik gebruik geen primer of basecoat onder biab.
Dank. Gebruik jij wel die top coat met die mega glans er nog op?
Ik heb nu de kleur Teddy besteld. Ik las dat hier ook niet zo plaklaag op zit.
Teddy plakt bij mij wel. De all in one biabs hebben geen plaklaag. Ik gebruik idd nog een topcoat.
Ok dus dan heb je nog zo’n cleanser nodig om die plaklaag eraf te halen toch?
Ik zou wel de topcoat gebruiken, ik denk dat je biab manicure dan langer meegaat. (Al moet ik wel zeggen dat ik t nog nooit zonder topcoat heb gebruikt). Je kunt er hetzelfde spul voor gebruiken als voor je prep.
Ik gebruik biab van the gel bottle, kleur teddy. Ik vijl m’n nagels een beetje zodat ze niet meer glimmen. Dan biab erop en plak laagje eraf met nagellak remover.
Ik ben vooral zo benieuwd of het blijft zitten bij mij. Gellak ging bij mij altijd zo snel loslaten ondanks goede voorbereiding. Nou m’n lamp is net bezorgd dus nu nog wachten op de Biab