Nagellak #2

Ik wil mijn lamp van Yinger inclusief alle spullen en kleurtjes van pink gellac verkopen. Het hecht namelijk niet aan mijn nagels.
Heeft iemand hier interesse want dan maak ik vanavond foto’s van alles?

1 like

Ja!! ik dm je :slight_smile:

1 like

Is hier iemand die in een salon biab laat zetten en waarbij de salon gebruik maakt van the gel bottle?

Ik deed mijn biab eerst zelf, geen zin meer in omdat het zoveel tijd kost. Toen heb ik het in een salon laten doen maar vind het bijwerken echt heel duur? Kost 60 euro… maar geen idee of dat een normale prijs is

1 like

Waar ik af en toe heen ga, is €50 voor BIAB en zij gebruikt TGB. Ik vind het ook echt duur maar zo mooi.

1 like

Die waar ik het een aantal keer heb laten doen doet niet aan opvullen.

Ben zelf weer over op gewoon doe het zelf gelnagels

Ja dat zat ik ook te bedenken… ze haalde wel veel product weg inderdaad… maar niet alles.

Hm :skull: zie het niet zitten om iedere 4 weken 60 euro te betalen. Even een smoesje bedenken waarom ik weer gel nagels wil :joy:

2 likes

Ja! Mijne is gelukkig (nog) goedkoop, 30 euro voor een nieuwe set en bijwerken.

2 likes

Bij de meeste salons is t wel rond die prijs.
Wat je vaak ziet is dat 1 persoonssalons, of mensen die vanuit huis werken, minder rekenen.

Ik betaal €45 hiervoor.

Iemand ervaring met Neonail? Ik vind er maar weinig over hier op het forum, maar denk er over de starterskit te kopen voor €31 met lamp.

Thanks!

Via @keekie haar set overgenomen en ik ben er heeeel blij mee!
Het is even wennen met lakken en is hier en daar echt nog wel wonky, maar voor een eerste keer vind ik het prima. Dit is de tweede hand, de lastigste, en die ging eigenlijk beter dan de eerste. Dus over een paar weken zien we het wel weer!
(Heb ze zojuist gedaan)

6 likes

57 likes

Is dit gellak? Pas dan alsjeblieft op met de gellak op je huid, je kan namelijk een allergie krijgen. Je kan voordat je in de lamp gaat met een kwastje en wat aceton dat weghalen.

3 likes

Thanks voor de tip! ik heb ondertussen al heel wat er af kunnen pielen. Kwastjes moet ik nog halen! Heb je aanraders of kan je ze simpelweg van ali halen?

2 likes

Anole RC 3

34 likes

WAAAAAUW, perfect!

2 likes

Ali is prima! Als je eenmaal het kwastje in aceton hebt gedipt kunt je hem niet meer voor nailart oid gebruiken, de haartjes drogen dan uit. Hou hier dus rekening mee haha.

1 like

Kleine tip: het kwastje daarna even in olie dippen en overtollig olie weghalen. Dat kan je uitgedroogde kwastje deels herstellen.

3 likes

41 likes