Sinds 1,5 maand gestopt met nagelbijten en vandaag zelfs voor de eerste keer ooit in mijn leven mijn nagels geknipt haha.
Heel neutraal, met een nude rubberbase kleurtje van Carma en een no-wipe topcoat.
Hoe doen jullie je nagelriemen, alleen een beetje terugduwen (net als ik)?
Bijvullen duurt ook super lang. Alles wordt er bijna afgevijld en dan schoonmaken en opnieuw. Volgens mij is het makkelijker om op schone nagels biab te doen. Ik doe nu zelf biab maar ben er een paar uur mee bezig
Dit normaal, bij het verwijderen van Pink Gellac?
Lak er gewoon elke keer weer overheen - wat je niet ziet is er niet - maar nu is het toch wel wat erger.
Auuu
Doet geen pijn/voelen niet zwak dus dat scheelt, maar wel wat beschadigingen…
Ja denk het wel inderdaad… Thanks!
Leuk!!
Dankjewel!
Ik heb dit ook. Hoe lang laten jullie het weken?
Ik hoor deze mevrouw waarschuwen dat je voorzichtig met je nagelriemen moet doen anders kun je ze kwetsen
Ik laat het zeker 20 minuten weken, als er dan nog stukken gel niet moeiteloos af gaan, week ik die nagels weer opnieuw. Echt niet gaan schrapen of afpellen. Warmte helpt ook heel goed bij het af weken!
Dank je wel voor je reactie. Ik gebruik nu iets van etos eigen merk. Deze ga ik vandaag halen om te proberen. Moet wel zeggen dat ik weinig geduld heb met weken, doe nu vijlen en dat is ook niet helemaal lekker voor mn nagels.
Dan snap ik dat het bij mij niet goed gaat, ik doe max 15 min. En dan schraap ik het er gewoon af.
Ik doe dit ook, of ik trek het er gewoon af als de zijkanten los zitten … maar mijn nagels zien er dus ook zo uit als bij @Blush
…
Ik heb dus heel vaak dat het aan de zijkanten los gaat zitten, en als ik dan een staart maak of met m’n hand door m’n haar ga dat m’n haar blijft steken achter m’n gellak. Maar dat is al na een week vaak… en dan blijft het nog wel een paar dagen tot een week goed zitten alleen wil ik het er alweer af omdat ik dit zo irritant vind . Herkent iemand dit? Of is dit echt iets wat alleen ik heb haha
Ik gebruik een nagelstomer en ik stop mijn vingers daar 10 tot 15 minuten in. Vervolgens kan ik de gellak er zo voorzichtig afschrapen met een rvs bokkenpootje.