Nagellak #2

Ik vind jouw nagels altijd zo mooi!

1 like

Dank je wel :blush:

Thanks! :orange_heart:

2 likes

32 likes

Ik heb gisteren voor het eerst BIAB laten zetten en ben er zo blij mee. Heb een foto met en een foto zonder flits.

19 likes

Zo leuk

2 likes

Heb weer eens met zo’n holo poedertje gedaan, zo nice vind ik dat :heart_eyes:

25 likes

Nog even een update: na exact twee weken was er een kleine beschadiging bij mijn duim. Maar wel heel zichtbaar door de kleur (in ieder geval voor mezelf, dan erger ik me daar de hele tijd aan). Dus toen heb ik ze eraf gehaald.
Volgens de verpakking zouden ze twee weken mooi blijven, dus dat is prima gelukt. Eraf halen ging ook heel makkelijk. Al met al ben ik tevreden, binnenkort ga ik een andere kleur proberen!

4 likes

Wow klinkt goed! Dankjewel voor de update.

Welk merk had je?

3 likes

Love’n Layer, weet alleen niet of het in Nederland verkrijgbaar is. Mijn inspiratie was Maniac Nails (gezien op instagram) dat is wel Nederlands, maar die verzenden helaas niet naar waar ik woon.

2 likes

12 likes

Heeft er iemand acryl en veel typt op een toetsenbord? De nagels van mijn wijs- en middelvinger worden van 1 hand zo lelijk omdat ik denk te veel met m’n nagel typ. Ik probeer erop te letten om ‘plat’ te typen maar als het druk is vergeet ik het weer. Ik laat het doen bij iemand en die zegt dat het bij mij dus ook veel sneller slijt. Iemand die hier tips voor heeft of toch maar accepteren?

1 like

Ik kom op TikTok telkens dat DooNails tegen. Ziet er zo bizar uit…? Soort poeder wat dan lak wordt haha?
Maar … werkt het :sunglasses:?! Kent iemand het?

Haha ik ook. Ben zo intrigued, maar durf het niet te bestellen🫣

2 likes

Mooi! :heart_eyes:

1 like

Venalisa nr.77

Edit: @Era ik zie dat we bijna dezelfde kleur hebben haha! Ben overigens echt verliefd op jouw nagels en mooie handen :heart_eyes:

nagel routine

Ik verveel mij en ik lees best vaak vragen over welke gelnagellak mensen gebruiken. Dus ik dacht ik typ even mijn routine uit :grin: Mocht iemand daar geïnteresseerd in zijn. Ik doe overigens ook maar wat, maar merk nu wel dat ik een fijne routine heb voor mijn nagels. Ik heb zelf namelijk echt hele dunne nagels die altijd afbreken en het kostte mij eventjes om de juiste producten te vinden zodat de lak er lang op blijft.

Ik gebruik

• een nagellamp van AliExpress: de sunx5 plus;
  • alle nagelproducten zoals kwastjes, vijlen, doekjes, nagelknipper, nagelriem Pusher etc heb ik ook van AliExpress;
  • eerst vijl ik mijn vorige nagellak eraf, hele kleine restjes lat ik er op. Mijn nagels zijn dan goed ruw;
  • ik duw mijn nagelriemen naar achter en knip deze voorzichtig af;
  • aceton van de Kruidvat. Hiermee maak ik mijn nagels goed schoon met een doekje. Ook pak ik altijd een kwastje met aceton om ook zo dicht mogelijk bij mijn nagelriemen schoon te maken;
  • vervolgens gebruik ik twee laagjes van primer, proteïne bond van Young nails. Deze laat ik goed opdrogen;
  • dan een basecoat van Awesome Rubberbase coat. Een dun laag en ik ‘wrijf’ dat altijd een beetje in de nagel. Dit hard ik voor 60 seconden uit;
  • (optioneel) een dun strijk laagje van Anole rubberbase of biab van the gel bottle. Deze hard ik niet uit. Vervolgens pak ik een bolletje en smeer deze met de fine liner van the gel bottle over mijn nagel. Dit hard ik voor 99 seconde uit en doe ik per nagel. Ik doe dan aceton over en vijl de zijkantjes bij. Deze stap is optioneel. Mijn nagels zijn echt heel dun, dus ik vind deze versteviging heel fijn;
  • dan pak ik een gellakje. Ik gebruik die van AliExpress, the gellbottle, Anole, neonails of ts. Deze hard ik voor 60 seconde uit en meestal doe ik 2 laagjes;
  • ik gebruik vervolgens de topcoat van de gelbottle.
  • ik gebruik nagelriem olie van dadi oli.

Dit blijft bij mij er goed op zitten en meestal doe ik dit om de 2/3 weken!

20 likes

Leuk om te zien hoe je steeds beter wordt!

Ik had een hartje op m’n nagels gemaakt voor valentijn

Maar had verder niks gedaan aan nagelriemen of de vorm dus vond het een beetje slordig staan en heb het er weer af gehaald

18 likes

Zo leuk! Ik had een tip gezien op tiktok om een hartje met nagellak op een ziplock zakje te maken, kort uit te harden onder de lamp en daarna met een pincet op je nagel te “plakken”.
Uiteraard nog met topcoat erover, maar vond dat zó slim haha! Moet het alleen nog proberen.

2 likes

Zo lief, thanks!

1 like

Ja een plat toetsenbord en heb ze niet heel kort maar ook niet mega lang… Maar mijn linker nagels zijn veel minder beschadigd dus ik typ rechts dan toch anders denk. Maar baal wel want ik ga al om de 3 weken maar de lak is er dus snel af en krijg dan ook een hele rare vorm. Maar er zijn zat kantoor mensen die mooie lange nagels hebben maar geen idee hoe die dat doen🤣

1 like