Nagellak #2

Kan de rest van het artikel niet lezen, maar heb zelf net een set besteld en weet nou niet of ik het beter kan retouren.

‘Nagellakdrogers voor gellak vergroten kans op huidkanker’

https://www.ad.nl/wetenschap/nagellakdrogers-voor-gellak-vergroten-kans-op-huidkanker~aaf93ace/

1 like

Dankjewel voor de artikelen. Ik snap niet zo goed waarom ze in de studie niet een realistischere situatie nabootsen.
‘Notably, in most cases, both nails and hands are irradiated up to 10 minutes with a UV-nail dryer per session.’ ‘Typically, regular users change their gel manicures every 2 weeks.’ Dat zou echt een veel beter beeld schetsen.

Ik ga eens goed kijken naar de handschoenen. Had ze al een keer eerder opgezocht, omdat volgens mij jij ze al een keer genoemd hebt.

Bij de douglas ik er momenteel trouwens korting op Neonails.

1 like

Ik heb nu een ander merk getest, zit er vandaag een week op. Ik merk wel wat verschil met het eerste merk dat ik getest heb. Die was veel duurder en ik heb het idee dat de goedkopere wat dikker is. Even kijken of deze het ook twee weken houdt :crossed_fingers:

2 likes

23 likes

Wat mooi! Ben je nagelstylist of doe je het als hobby?

3 likes

Die middelste bloemetjes :heart_eyes:

1 like

Lief, dankjewel!
Het is een (erg) uit de hand gelopen hobby.
Ik werk fulltime in t onderwijs, maar ik heb verschillende nagelcursussen gevolgd en ik doe sinds een paar maanden de nagels van een paar mensen!

7 likes

Ik vijl en daarna doe ik mijn nagels in een badje met aceton maar mijn acryl gaat er gewoon NIET af. Al meerdere keren geweekt en het blijft er nog steeds tevreden op zitten. Ik heb woensdag een manicure en dan moet het er echt af zijn maar ik vrees ervoor.

Ai dat is balen! Kun je niet nog een removal bijboeken?
Ik weet helemaal niks van acryl maar ik neem aan dat daar ook een topcoat overheen zit. Heb je t wel goed opengevijld?

Ja ik vijl echt al dagen. Als ik ze in het badje doe komt er wel een klein laagje af maar gewoon niet genoeg. En een removal boeken heb ik geen tijd meer voor :smiling_face_with_tear: ga het in de avonden nog maar een keer proberen maar vind het niet zo lekker zitten met je hand in een bakje vloeistof

2 likes

En t droogt alles ook nog eens heel erg uit dus zo’n badje is idd niet echt top.
Maar dan is t helemaal balen! Misschien heeft je stylist nog tips voor je?

1 like

Oa deze maar heb thuis ook nog een paar andere, volgens mij wel vergelijkbaar qua ‘grit’

2 likes

Voorlopig alleen maar even Peel off, hopelijk sterken ze snel aan! (Disclaimer: mijn nagels komen op beeld voor werk dus niks met m’n nagels doen is geen optie)

13 likes

Oke dankjewel, ga ik dat doen!

1 like

Born Pretty - JN14

25 likes

Je hebt normale aceton maar Kruidvat verkoopt ook deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-kunstnagel-remover/p/3137513

Geen idee of dat met elkaar verschilt? En dan ipv een badje missh met folie per nagel even laten inwerken?

Deze is wel veel sterker! Werkt echt goed, maar ook heel erg uitdrogend

Ja die gebruik ik ook! Maar hij is nog veel ‘lichter’ dan dat turbospul van de nagelsalon zelf

1 like

oeh thegelbottle heeft nu gewoon een site met shipping naar Nederland én 21% korting? misschien toch maar eens proberen, alleen heb ik nul ervaring dus misschien wel een flinke sprong in het diepe haha

Je kunt thegelbottle op verschillende nederlandse en belgische sites kopen. Enals tgb korting heeft, is dat ook op al die websites.

En als je het een te grote uitgave vindt, kun je ook eerst met andere (goedkopere) merken beginnen!

2 likes