Nagellak #2

Die middelste bloemetjes :heart_eyes:

1 like

Lief, dankjewel!
Het is een (erg) uit de hand gelopen hobby.
Ik werk fulltime in t onderwijs, maar ik heb verschillende nagelcursussen gevolgd en ik doe sinds een paar maanden de nagels van een paar mensen!

7 likes

Ik vijl en daarna doe ik mijn nagels in een badje met aceton maar mijn acryl gaat er gewoon NIET af. Al meerdere keren geweekt en het blijft er nog steeds tevreden op zitten. Ik heb woensdag een manicure en dan moet het er echt af zijn maar ik vrees ervoor.

Ai dat is balen! Kun je niet nog een removal bijboeken?
Ik weet helemaal niks van acryl maar ik neem aan dat daar ook een topcoat overheen zit. Heb je t wel goed opengevijld?

Ja ik vijl echt al dagen. Als ik ze in het badje doe komt er wel een klein laagje af maar gewoon niet genoeg. En een removal boeken heb ik geen tijd meer voor :smiling_face_with_tear: ga het in de avonden nog maar een keer proberen maar vind het niet zo lekker zitten met je hand in een bakje vloeistof

2 likes

En t droogt alles ook nog eens heel erg uit dus zo’n badje is idd niet echt top.
Maar dan is t helemaal balen! Misschien heeft je stylist nog tips voor je?

1 like

Oa deze maar heb thuis ook nog een paar andere, volgens mij wel vergelijkbaar qua ‘grit’

2 likes

Voorlopig alleen maar even Peel off, hopelijk sterken ze snel aan! (Disclaimer: mijn nagels komen op beeld voor werk dus niks met m’n nagels doen is geen optie)

13 likes

Oke dankjewel, ga ik dat doen!

1 like

Born Pretty - JN14

25 likes

Je hebt normale aceton maar Kruidvat verkoopt ook deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-kunstnagel-remover/p/3137513

Geen idee of dat met elkaar verschilt? En dan ipv een badje missh met folie per nagel even laten inwerken?

Deze is wel veel sterker! Werkt echt goed, maar ook heel erg uitdrogend

Ja die gebruik ik ook! Maar hij is nog veel ‘lichter’ dan dat turbospul van de nagelsalon zelf

1 like

oeh thegelbottle heeft nu gewoon een site met shipping naar Nederland én 21% korting? misschien toch maar eens proberen, alleen heb ik nul ervaring dus misschien wel een flinke sprong in het diepe haha

Je kunt thegelbottle op verschillende nederlandse en belgische sites kopen. Enals tgb korting heeft, is dat ook op al die websites.

En als je het een te grote uitgave vindt, kun je ook eerst met andere (goedkopere) merken beginnen!

2 likes

Deels!

Ik ben niet zo lekker vandaag dus heb nog niet de kracht gehad om een hardere vijl te halen

1 like

Basis is charming nude en de tips zijn met intense plum (beide PG).

20 likes

Ik ben op zoek naar er nieuwe rubberbase. Wat is jullie favo?

Ik heb jarenlang Victoria Vynn gebruikt alleen de laatste maanden kan ik na een paar dagen mijn nagellak er zo aftrekken. Geen idee hoe het komt. Ik prep mijn nagels zoals ik al jaren doe… Ik heb al een nieuw potje aangeschaft want dacht dat hij oud was en het daar misschien doorkwam. Maar helaas.

1 like

Ik gebruik de Ultra Shine topcoat van PG, maar het valt mij op dat deze de kleurlak enorm laat verkleuren. Ik had toevallig een stukje overgeslagen en dat is nog mooi lila, en de rest waar dus topcoat zit is bijna grijzig/beige geworden. Weet iemand hoe dit kan?
Dit zit er vandaag een week op.

Even een wondje weggekrast haha.

1 like

Zelf geen ervaring met deze topcoat maar leek me wel handig omdat deze geen plakkerig laagje achterlaat. Van de verkoopster in de PG kreeg ik te horen dat je beter de normale shine topcoat kunt gebruiken omdat de ultra versie inderdaad voor verkleuring kan zorgen. De ultra was volgens haar vooral geschikt als je deze op kunstnagels of acryl gebruikt.

3 likes