Shrek-achtig kleurtje! (Essie - Willow in the wind)
Ik heb nu de tweede set op mijn nagels, 1,5 week nu, ben er heel blij mee!
Ik ruw mijn nagels niet echt op, alleen met zo’n handmatige polijstvijl een beetje met de ruwste kant. De stickers zijn in principe alles-in-1, dus je hebt geen base of topcoat nodig. Het eraf halen gaat ook heel makkelijk, alleen bleven er bij mij wel wat lijmresten achter, maar met diezelfde polijstvijl en nagellakremover krijg je dat er ook wel af.
Ik heb tot nu toe het merk Kalolary gebruikt, dat ik hierboven ook al noemde, via de Duitse amazon (woon in DE). En heb nu een setje van Ebanku ook gekocht via amazon. Heb dus geen ervaring met andere merken, maar dit werkt prima en is goedkoop (€6 per set van 20 stickers).
Carma cosmetics heeft veel mooie neutrale rubber base kleuren voor nude/french!
Het enige nadeel was vond ik dat de laatste 2-3 dagen voordat ik het de vorige keer eraf haalde (na twee weken) er haren onder de randjes bleven zitten als ik mijn hand door mijn haar haalde. Wist niet dat ik dat zo vaak deed op een dag Heb er tot nu toe geen last van bij deze set, maar heb niets anders gedaan, en ben ook nog niet op dat punt, verwacht dat dat over een dag of twee dan weer begint
Ja, heb tot nu toe alleen effen, maar heb ook al wat glittersetjes en setjes met patroontjes opgeslagen voor als ik daar eens zin in heb of idd een keer een feestje heb. Ze hebben ook allemaal themasetjes, kerst en halloween enzo, heerlijk tacky
Ik heb vanavond mn nagels weer gedaan met gellac thuis, maar ik ben vergeten mn nagels te ontvetten dom. Hoop maar dat het blijft zitten want het is eindelijk gelukt om mooi te lakken
Ooh ik zie gelijk een paar hele mooie, ik ga deze week denk ik wat bestellen, dank je wel!!
@kika Ik ben ook nog steeds heel tevreden! Heb er inmiddels de 3e set op zitten, een nude deze keer. Dat met die haren had ik ook bij de tweede set, na ongeveer 1,5 week en toen heb ik ze eraf gehaald. Ik gebruik er wel een topcoat bij, de rubber van Kiki London. Ik heb twee merken geprobeerd: Love’nlayer en Dashing Diva. Probeer nu wat goedkopere alternatieven te vinden, de prijs is het enige nadeel
Op mijn eigen nageltjes 🥹 heb 6 mei een afspraak voor een biab bij lakwerk, laklevel 3, dus dan ga ik lekker voor een creatieve uitspatting
Wat een prachtige kleur! Weet je toevallig welke kleur dit is?
Heb het laten doen dus geen idee, het is iig van the gel bottle!
Thanks! Ik vind hem prachtig! Ik heb net 6 andere mini kleurtjes van the gel bottle gekocht en 2 BIAB’s + de shine topcoat en de matte. Ik moet wel nog even goed oefenen met het aanbrengen, maar ik vind het verwijderen nog wel een gedoe.
Dit was de eerste keer dat ik het zelf gedaan had. BIAB 19 + Central perk + matte topcoat.
Zo schattig
Mn biab at home gaat steeds beter, hier the gel bottle 018 (en 2 uur verder hahah). Vind het eigenlijk best wel een relaxt klusje als je de tijd hebt, vooral lang bezig met oude laagje eraf halen, nu alleen “bijgevuld” en met een elektrische vijl heel voorzichtig. Maar niet ontevreden, nog even nagelriemen in de olie nu.
Waar laat je dit doen?
Jammer! Ik zoek zoiets in regio Rotterdam