Nagellak #2

Je ringen collectie😍

4 likes

Ik ging voor oudroze :cherry_blossom:

51 likes

Wauw zo mooi :heart_eyes:

1 like

Thank you! Ik was hier al bang voor.
Jammer.

Beetje lentevibes

50 likes

Leuke kleur! Welke is het?

4 likes

Ik heb op aanraden van het forum een neonail starterpakket gekocht. Nu moest ik eerst de gellak van mijn salon verwijderen. Dat is best goed gelukt met aceton weken en dan wegvijlen. Alleen de randjes dicht bij m’n nagelrand krijg ik niet weg, omdat ik bang ben dat ik mijn vel mee opschuur en dit pijnlijk wordt of gaat ontsteken.
Hoe doen jullie dit?

Nog meer laten weken! En dan voorzichtig met zo’n schuin stokje weg schrapen.

3 likes

Gebruikt er hier iemand wel eens nagelstickers? Zoja welk merk is goed? Mijn nagels zijn zo kapot van de gellack…

Ben gisteren weer voor mijn biab geweest :nail_care:

13 likes

Eerste poging tot bloemetjes op m’n nagels maken

29 likes

Klassiek rood.

13 likes

Lekker vrolijk

22 likes

Mijn nagelstylist stopt ermee, zo balen. Zit nu te twijfelen om het zelf te gaan doen. Ik zat te kijken bij Kiki London om zo een set aan te schaffen. Maar ik vroeg me af of er dat ook wat stevigheid aan de nagel geeft. Of is dat echt alleen kleur?

Het laat los. Heb het er zo af kunnen halen bij 2 nagels zonder moeite. Puntje wat nog aan mn nagelzat wel lelijk. Denk of nog restje lak of toch beschadigd. Vanavond rest eraf weken.

Ik was vergeten op te ruwen, laat misschien daarom nu al los.
Of is de rubber base geen basecoat?

Opruwen kan wel helpen om het beter te laten zitten. Heb je het daarna ontvet en geprimed?

Rubberbase is wel gewoon een basecoat trouwens!

1 like

Opruwen was ik vergeten. Wellicht is dat het geweest.

Hele riedel die ik gedaan had:

• ontvetten met zo’n doekje van kiko.
  • primer aan de lucht drogen
  • 2x rubber base
  • 2 x lak kleur
  • glitter op 2 nagels
  • topcoat 1 laagje. Dit was zonder wipe off.

En na elke laag uitharden.

Daarna nagelriemolie. Ga het er vanavond afhalen en denk ander kleurtje bestellen en als die binnen is opnieuw proberen. Kiko verzond iig snel.

Ik heb geen ervaring met Kiko, maar op de dubbele rubberbase na - daar heb ik geen ervaring mee - ziet het wel goed uit.

Goed tot de randjes zodat er geen lifting kan ontstaan? Verder durf ik het niet te zeggen!

1 like

Moet de rubber base niet dubbel ? Ben nieuw in dit haha.
Denk ook de topcoat wat beter aanbrengen, dat het meer sealt aan onderkant. Waar het nu begint los te laten.

Edit… ik zeg kiko maar het is kiki haha

@Coco ik heb die lamp. Die is groot, je hele hand past erin. Van carma heb ik rubber base gekocht en dat lijkt wel te verstevigen. Ik moest wennen dat mn nagels nu harder zijn met lak.

1 like

Doe ik nooit met rubberbase van Pink. Lak je ook de bovenkant van je nagels met topcoat, dat je ze ‘dealer’ als het ware? (Weet even geen Nederlandse term) En je kunt eventueel met een klein dun penseeltje dichter tegen je nagelriemen lakken. Als ik niet strak langs alle nagelwanden lak, laat het ook sneller los.