Nagellak #2

Ik wil de Rubber Top Coat van Kiki London proberen maar er staat bij “Minimale aangeraden lamp wattage: 48w”. Ik heb 1 lamp LED lamp van Yinger die volgensmij 7 of 12 watt is.

Iemand advies? Is het nodig om een betere lamp te kopen?

1 like

Nav dit topic doorgelezen te hebben en daarbij de insta van michelle.ivak nails gevolgd te hebben, heb ik zojuist de kiko lamp gekocht. Kunnen beide handen onder als ik het goed zag en hoog w. Niet heel goedkoop, 59 euro maar met korting van 15% wel te doen.

Ook vanalles erbij gekocht mbt top en basecoat dus ben benieuwd of het me gaat lukken of dat ik weer geld weggooi.

Moet alleen spul om voor te bereiden en te verwijderen halen, maar zag dat kruidvat dat ook heeft.

4 likes

Oke, dank voor je informatie want dat wist ik helemaal niet! Dan ga ik de lamp bestellen.

4 likes

Na een weekje geen nagellak had ik zin in een neutraal kleurtje.

5 likes

Mooi, al is dit voor mij geen neutraal kleurtje :smile: Welke kleur is het?

3 likes

1 april neem ik aan?

2 likes

Dit lijkt me vooral een interessante manicure voor als je lenzen draagt :thinking:

4 likes

Ieh hou op ik voel het gewoon. Is al erg als je net een beetje verkeerd je nagels gevijld hebt, laat staan zoiets

3 likes

Oke voor mijn doen neutraal.
Venalisa nummer 60

2 likes

Kan een lamp (ik heb er een van pg, al 4jr denk ik nu) ook z’n kracht verliezen?
Of dat de nieuwe producten van pg een sterkere lamp nodig hebben dan ik nu heb?
Want ik heb rubber base van pg, maar wel een heel oude lamp en die lak gaat gewoon nooit echt helemaal lekker op een of andere manier :sweat_smile:

Voor 20€ een nieuwe lamp is dan misschien wel een goed oplossing

Edit: ik zie bij pg alleen 12w lampen haha

1 like

Ik gebruik zelf een lamp van ANNY met maar 5,5 Watt (zag net pas dat het zo laag was haha) en bij mij gaat het uitharden met rubber base van PG gewoon prima. Ik doe wel meerdere dunne laagjes net zoals gewone gellac en elk laagje 60 sec onder de lamp. Mijn lamp is ondertussen ook al wel 4-5 jaar oud denk ik.

3 likes

Ja, 4 jaar is wl best lang en de lampjes gaan idd minder werken.
Ik heb ook een cheapie lamp van bol van 48w volgens mij en die werkt prima.

1 like

Het kan best lijken of je product is uitgehard, bv de bovenkant is dan helemaql egaal, maar daaronder kan het zijn dat het niet volledig is uitgehard. Ik zou toch voor alle zekerheid voot een sterkere lamp gaan.

3 likes

Heb hem ook besteld, super mooi kleurtje. Die glitters in de zon :heart_eyes:

31 likes

(Dacht dat ik deze al geplaatst had maar toch niet!)
De groen-docent bij ons op school nam afscheid dus we hadden een groen thema. (Palmbeach green van Pinkgellac)

9 likes

20 likes

Heb het vluchtig moeten lakken dus het heeft wel eens mooier gezeten, maar ik kan niet wachten op bruine handen en dan deze lak!
Born Pretty - Milky jelly white

19 likes

Wat een prachtige kleur! Hoeveel laagjes zijn dit?

1 like

Twee laagjes! En in het echie is ‘ie zelfs nog mooier :takingbow:

4 likes

Oeh top, dan ga ik die de volgende keer dat er korting is bij Douglas ook maar bestellen.

2 likes