Het lijkt net of de gel niet egaal of glad is maar dat komt door de weerspiegeling van het raam waar ik naast zit
Sinds kort valt het me op dat ik deukjes in m’n nagels heb als ze langer worden. Er zit anole rubberbase op met een kleur gellak. Heb het niet alleen deze keer.
Is dit normaal of heb ik een minder goede nagelstyliste ?
Dat komt door een gebrek aan apex. Hoe langer je nagels hoe meer je de apex moet opbouwen. Dat is hier niet gebeurt
De base/gel is ook uitgevloeid naar de uiteindes waardoor die dus dikker zijn en er een deuk ontstaat.
Ik zou dit wel aangeven bij de styliste want dit is best slordig. Niet alleen zien die deuken er minder mooi uit, maar op die plekken zijn je nagels ook veel zwakker dan waar de gel dikker zit. De kans dat je nagels breken wordt hierdoor een stuk groter
Je ringen collectie😍
Wauw zo mooi
Thank you! Ik was hier al bang voor.
Jammer.
Leuke kleur! Welke is het?
Ik heb op aanraden van het forum een neonail starterpakket gekocht. Nu moest ik eerst de gellak van mijn salon verwijderen. Dat is best goed gelukt met aceton weken en dan wegvijlen. Alleen de randjes dicht bij m’n nagelrand krijg ik niet weg, omdat ik bang ben dat ik mijn vel mee opschuur en dit pijnlijk wordt of gaat ontsteken.
Hoe doen jullie dit?
Nog meer laten weken! En dan voorzichtig met zo’n schuin stokje weg schrapen.
Gebruikt er hier iemand wel eens nagelstickers? Zoja welk merk is goed? Mijn nagels zijn zo kapot van de gellack…
Mijn nagelstylist stopt ermee, zo balen. Zit nu te twijfelen om het zelf te gaan doen. Ik zat te kijken bij Kiki London om zo een set aan te schaffen. Maar ik vroeg me af of er dat ook wat stevigheid aan de nagel geeft. Of is dat echt alleen kleur?
Het laat los. Heb het er zo af kunnen halen bij 2 nagels zonder moeite. Puntje wat nog aan mn nagelzat wel lelijk. Denk of nog restje lak of toch beschadigd. Vanavond rest eraf weken.
Ik was vergeten op te ruwen, laat misschien daarom nu al los.
Of is de rubber base geen basecoat?