Nagellak #2

Ah ik denk dat daar dan inderdaad de fout zit, ik heb ze geprept zoals ik altijd doe. Alcohol gebruik ik inderdaad al om mijn nagels te ontvetten. Misschien gewoon niet meer opruwen etc en wellicht dat de Venalisa er dan ook prima af te halen is. Thanks voor de tips!

3 likes

Ik was hier juist helemaal niet tevreden over. Binnen een twee dagen was alles van mn nagels afgevallen juist :disappointed:

Had de tweede keer juist extra dunne laagjes gedaan. En eerst mn nagels opgeruwd, ontvet en na deze base ook een laagje rubber base coat. Maar bleef nog steeds niet langer dan 3 dagen zitten voordat het bij de eerste nagel er af viel, terwijl het normaal makkelijk twee weken goed zit. Doe ik dan iets verkeerd?

1 like

Doe je handschoenen oid aan met poetsen? Dat scheelt sowieso al! Herken van de peelbase echt niet dat het zo makkelijk loslaat… ik moet na 1,5 week echt nog goed de randjes losmaken voor ik het eraf kan trekken.

2 likes

Oke ik ben toch wel stiekem jaloers dat het bij jullie zo goed werkt! Misschien moet ik gewoon nog wat meer experimenteren!

Nog nooit van gehoord met een handschoen, maar ga morgen proberen of het helpt. En dacht misschien ook wat meer opruwen? Dat durf ik nooit zo goed. Dus doe altijd heel voorzichtig een klein beetje…

1 like

Ik lees hierboven dat je juist beter niet kan opruwen bij de peel off

1 like

Nee dat hoeft idd niet! Lak je goed helemaal tot de randjes, net niet tot je nagelriemen? Hoe dichter bij de huis, hoe minder makkelijk de randjes beschadigd raken en daardoor loslaten. Ontvet je het ook goed van te voren?

Soms wil ik wat te snel en dan heb ik ook weleens dat er na een paar dagen ineens een nagel is verdwenen, meestal komt het dan indd omdat er ergens een randje aan zat waardoor er ruimte onder ontstaat. Ik gebruik maar 1 laagje peel off en ruw niet op

Oh ik dacht dat het zonder opruwen nog sneller zou loslaten! Maar oke niet opruwen dus. Misschien dat ik daar dan in de fout zit. En ga proberen wat dichter bij de randjes te lakken. Dank voor jullie tips!

Ik heb het over mezelf afgeroepen :rofl:
image

2 likes

Holo :star_struck: in de felle zon is het trouwens nog 100x beter zichtbaar mja die schijnt hier vandaag niet bepaald veel

58 likes

Deze vorm staat je zo goed en ik herken je nagels nu op foto net als die van @Guchi en @turbs
Prachtig die holo!

8 likes

Ah wat grappig haha. Dankjewel! Ben een beetje aan het experimenteren qua lengte/vorm de laatste tijd (voor zover mogelijk qua werk etc.)

2 likes

Ik heb de vorm ook aangepast want m’n nagels braken de hele tijd af toen het rond was, heel irritant.

23 likes

44 likes

Met links gedaan, was een uitdaging zeg maar haha

31 likes

41 likes

A star filled galaxy van Yinger.
Na drie weken niets weer eens gedaan :sweat_smile:

12 likes

Eerste keer zelf gellak gedaan, benieuwd hoe lang het blijft zitten

30 likes

Hoe is blitsbee jou bevallen ? Ivm werk mag ik geen nagellak dragen maar denk er over om dit aan te schaffen voor vakanties. Ik zou dan voor de normale variant gaan, is dat ook makkelijk te verwijderen en houd het zich goed in water?

1 like

Welke kleur is dit?

3 likes