Ja cute!
Iemand enig idee welke nagellak de doorzichtige / witte glitter nagellak hiervan een beetje benadert? Gewone nagellak dan, geen gel oid.
Beetje tussen rood en oranje in toch? Heb je een merk + kleur naam/ nummer?
Klopt!
Venalisa 924.
Zijn dit je bruidsnagels? Prachtig!
Ja inderdaad!
Wauw
Ik heb daarstraks mijn nagels gedaan met gelnagellak en het lijkt alsof ik op 1 nagel niet de derde laag heb aangebracht. Wat is nu het slimst om te doen? Het is mijn duim dus het valt voor mezelf best op.
Edit: behalve alles eraf halen en nog een keer aanbrengen
Hahah heel herkenbaar, volgens mij ligt het aan de nagel zelf. Ik heb van de week weer gelakt en extra goed opgelet en alle lagen zitten er gewoon op. Ik laat het zo en dan lak ik volgende keer maar iets dikker bij die duim.
Ja volgens mij heb ik ook echt alle lagen aangebracht. Ik ga het ook maar zo laten en volgende keer extra op letten.
Heeel mooi!
Hoe lang doen jullie met een vijl? Ik heb gewoon een simpele van de kruidvat met 2 en met 4 kanten, maar ze zijn zo snel verzadigd?
Ik gebruik nu al 2x de peel off van Pink, het zit nu weer al ruim 1,5 week goed!
Ik mis uiteraard wel beetje de stevigheid van Biab, maar voor nu ben ik blij met deze manier. Eraf halen is nog nooit zo makkelijk en snel geweest
Is bij de peel off van Pink Gellac ook echt de prep booster nodig? Het lijkt mij een beetje nodig om beide te kopen, maar ze vermarkten het wel echt alsof de peel off alleen werkt in combi met de prep booster haha
Ik heb pas de peel off van Venalisa gebruikt maar dat zat er nog steviger op dan de gewone basecoat Resultaat: nagels gigantisch verpest, gescheurd en super broos
Ik denk dat je het wel echt moet ontvetten! Maar zoals @Era zegt kan dat ook anders.
Ik heb de prep booster en vind het wel makkelijk werken! Ik doe twee laagjes peel off trouwens, is het wat dikker en makkelijker eraf te halen! Ik smeer m’n handen met wat (kokos) olie in en haal ze dan los met een bokkenpootje.
Ik gebruik ook altijd de prep booster, 1 laagje peel off en dan rubber base waardoor ik alsnog veel stevigheid heb.
Heeft iemand hier weleens met gellak zelf babyboom nagels gemaakt?