Nagellak #2

Eerste keer zelf gellak gedaan, benieuwd hoe lang het blijft zitten

30 likes

Hoe is blitsbee jou bevallen ? Ivm werk mag ik geen nagellak dragen maar denk er over om dit aan te schaffen voor vakanties. Ik zou dan voor de normale variant gaan, is dat ook makkelijk te verwijderen en houd het zich goed in water?

1 like

Welke kleur is dit?

3 likes

Maid of honor van Neonail

2 likes

Even een hele late reactie op deze post, maar ik ben nu op zoek naar een nieuwe lamp. Had hiervoor een van PG maar wil nu idd ook een LED lamp, nu zie ik overal waar ik zoek op ‘ LED lamp’ alsnog de combi LED-UV voorkomen. Is dat dan een combi lamp of is dat gewoon een LED lamp met UV straling ( wat een LED natuurlijk wel gewoon geeft maar dan minder dan louter en alleen een UV lamp). Hoe zit dit, weet iemand dit toevallig?

Ik zag tips over de Sun X5 of die van Kiki London, vind het prijs verschil wel behoorlijk, neig dan eerder naar de Sun X5.-

1 like

Even iets minder fel en mat.
Gentle jade van pg

15 likes

Sorry hele late reactie, maar ik wilde deze bestellen nu ik ook een lamp heb. Kan hem alleen niet vinden. Is het deze?

3 likes

Van mezelf heb ik erg zwakke nagels (snel scheuren of afbreken), daarom ben ik begonnen met biab en later ook gelnagellak met een rubberbase. Eerst ging het erg hoed, maar laatste tijd merk ik al heel snel chips op. Vaak al na 2 dagen… zie foto. Wie weet wat ik verkeerd doe? Deze nagels zijn rubberbase van kiki (2 laagjes), kleurtje van PG (2 laagjes) en een topcoat van the gelbottle. Maakt het nog uit dat ik merken door elkaar gebruik?

1 like

Paas nagels :grin:

49 likes

Baby Pink van kiki

17 likes

Deze zijn geweldig :heart_eyes_cat:

3 likes

Mn duim was ingescheurd dus heb maar wat eerder dan gepland wat nieuws erop gedaan.

36 likes

Geeft toch niks!! En ja, dat is de juiste! Op mijn foto’s is die wat donkerder/minder roze dan op de foto van de website. Dat was een beetje afhankelijk van het licht. Ga je hem ook bestellen? :smile:

2 likes

Dankje! Ja ga hem bestellen, vind hem heel mooi. Is nu ook 25% korting bij Douglas dus komt helemaal goed uit

1 like

Ooh meen je! Dan ga ik ook even kijken. Vind de lakjes van neonail ook super fijn lakken en goed dekkend.

2 likes

Ik wil zelf thuis met gel nagelak beginnen.
Welke merk/set raden jullie aan? Ik zie door de bomen het bos niet meer…

1 like

Ik heb vorige week vrijdag mijn nagels weer eens gelakt na lange tijd. Meteen nieuw kleurtje gehaald bij de Kruidvat.

Ja het zat niet perfect maar na twee jaar ofzo was ik best tevreden. :joy:

12 likes

Ik ben hier een paar weken geleden mee begonnen en heb de set van Neonail gekocht.

1 like

ik ben ook heel erg tevreden over neonail!

5 likes

& @Superheroes oh leuk, dank je ! ook een pak goedkoper dan de Gellac set waar ik naar zat te kijken

4 likes