Nagellak #2

Heb deze gekocht en het werkt echt top! Ik smeer mijn handen en nagelriemen ermee in en ze zien er nu smooth uit :nail_care:

3 likes

Ik heb er maar glittertjes over gedaan om te verhullen dat het totaal niet netjes gelakt is.
Ben ook pedicure geweest vandaag en waar ik de vorige twee keer heel tevreden was ben ik dat nu niet omdat de lak in de nagelriem is gelopen. Ze had nieuwe kleurtjes van een ander merk dus denk dat ze er misschien nog aan moet wennen maar ik baal er van en kan er zelf ook niet goed bij om het te fixen.

17 likes

@Era ik wilde hetzelfde komen zeggen. Heb het gelijk gekocht en merk al verschil, ook voor mijn voeten. Echt zo zacht en minder schilfers en nagelriem randjes. Vind trouwens ook fijn dat die snel opdroogt.

2 likes

Mooi subtiel kleurtje dit! En vind het er juist netjes uit zien haha. Waar is deze van?

Allebei van venalisa. Kleur 52 is de roze/nude en 955 de glittertjes.

4 likes

Eindelijk mn voeten gedaan. Doe mn nagels niet meer zelf dus alles stond op de zolder. Had echt al 2 maanden afgebladderde nagellak op mn tenen. Heb de gekleurde rubberbase van carma cosmetics gebruikt en een topcoat van the gel bottle. Voeten zelf verzorgd met de aha 30% exfoliator van the ordinary.

Gratis voeten foto

25 likes

Wat slim om die aha ook op je voeten te gebruiken!

Ja dat zag ik op tiktok! Werkt echt goed en doet geen pijn

3 likes

Ooh aan die AHA zou ik ook nooit gedacht hebben. Hoe heb je dat gebruikt? Gewoon je hele voeten mee ‘ingesmeerd’ of alleen op bepaalde plekjes?

Op mn hele voet, maar wel alleen de onderkant en de zijkant bij de grote teen

4 likes

Heel interessant dat je die AHA ook op je voeten gebruikt, dat ga ik ook eens proberen! Heb wel eens die sokken gebruikt van de Action, maar dit klinkt ook heel chill.

Bij mij werkt AHA niet op m’n voeten. Elke avond (in laten) smeren met

deze werkt wel goed. Is ook maar 1,50 en het fijne vind ik dat hij niet plakt/nat blijft. Hij trekt gewoon in.
En dan voor eelt weghalen ga ik eens per 5/6 weken pedicure maar dat bouwt ook minder snel op als je tussendoor goed verzorgt vind ik.

2 likes

52 likes

Heel mooi! :star_struck:

3 likes

Carma builder in a bottle kleur: mineral glow en venalisa nummer 75.

Heb voor het eerst french gedaan ooit. Weet niet zeker wat ik er van vindt, of het wel bij mij staat. Moet er ook nog wel mee oefenen merk ik want wat scheef en soms ook zo’n bobbel. Wel leuk om een keer te proberen!

40 likes

Het is heel mooi!

3 likes

Gellak stickers van maniac. Erg tevreden over. Makkelijk in gebruik en blijft echt mooi. Nog steeds wel duur, maar goedkoper dan laten doen.

41 likes

Alleen beetje jammer dat het nu steeds maar een week blijft zitten en ik gebruik nog steeds die awesome rubber base

56 likes

Wauw mooi zeg!

2 likes

Ik heb even geen foto ivm herkenbare nailart die ik ook op insta heb gedeeld, haha! Maar ik heb een nieuwe rubberbase van Pink Gellac in de kleur Soft Nude en ik vind het echt dé perfecte basis voor nailart waarbij je de nagel nog ziet. Ga hier nog veel plezier aan hebben!

Heb ook nog de Blushed Pink, maar die heb ik nig niet gebruikt.

4 likes