Heel interessant dat je die AHA ook op je voeten gebruikt, dat ga ik ook eens proberen! Heb wel eens die sokken gebruikt van de Action, maar dit klinkt ook heel chill.
Bij mij werkt AHA niet op m’n voeten. Elke avond (in laten) smeren met
En dan voor eelt weghalen ga ik eens per 5/6 weken pedicure maar dat bouwt ook minder snel op als je tussendoor goed verzorgt vind ik.
Heel mooi!
Carma builder in a bottle kleur: mineral glow en venalisa nummer 75.
Heb voor het eerst french gedaan ooit. Weet niet zeker wat ik er van vindt, of het wel bij mij staat. Moet er ook nog wel mee oefenen merk ik want wat scheef en soms ook zo’n bobbel. Wel leuk om een keer te proberen!
Het is heel mooi!
Gellak stickers van maniac. Erg tevreden over. Makkelijk in gebruik en blijft echt mooi. Nog steeds wel duur, maar goedkoper dan laten doen.
Alleen beetje jammer dat het nu steeds maar een week blijft zitten en ik gebruik nog steeds die awesome rubber base
Wauw mooi zeg!
Ik heb even geen foto ivm herkenbare nailart die ik ook op insta heb gedeeld, haha! Maar ik heb een nieuwe rubberbase van Pink Gellac in de kleur Soft Nude en ik vind het echt dé perfecte basis voor nailart waarbij je de nagel nog ziet. Ga hier nog veel plezier aan hebben!
Heb ook nog de Blushed Pink, maar die heb ik nig niet gebruikt.
Thanks! Ja ik denk dat ik dat niet goed genoeg doe, ik gebruik een buffer maar die heb ik al best lang dus die is ook wel op. Ik ga het op jouw manier volgende keer proberen!
Dit gaat maar een topje van de ijsberg werken bij jou denk ik maar ik vind deze heel fijn om je nagel weer glad te krijgen!
Vooral eraf blijven nu, ze zijn ook beschadigd doordat je het eraf hebt getrokken.
Zou alles kort knippen nu en goed smeren en wachten tot ze weer sterker zijn.
Mocht je een nagelverharder willen gaan gebruiken… Deze vind ik heel fijn! Is een soort kuur, dus even de gebruiksaanwijzing lezen.
Prachtig, word er helemaal vrolijk van!
Lief, danljewel! Ik ook haha!
Heb je deze recent nog gekocht? Ik had deze jaren (lees: 15) geleden en toen werkte hij goed, maar ze hebben sinds die tijd de formaldehyde eruit uitgehaald dus ik ben benieuwd of het nu nog steeds een aanrader is.
Oh nee dat wist ik niet! Voor mij is het ook al heel lang geleden dat ik hem nodig had. Het is bij mij geen 15 jaar geleden haha maar denk wel een jaar of 6/7? Goed dat je het zegt, want nu ben ik niet meer zo zeker van mn aanrader @Ohappyday