Nagellak #2

welke kleur is dit ?

1 like

Cappuccino van het merk Anole

2 likes

21 likes

18 likes

5 likes

Long shot waarschijnlijk maar ik ben op zoek naar elite99 gellak in de kleur 8102 (wijnrood met een beetje een oranje tint). Het is mijn moeders lievelingskleur maar degene die haar nagels doet kan hem niet meer krijgen, ik heb zelf ook gezocht online en op Vinted maar zonder succes. Heeft iemand hem hier toevallig liggen, dat ik hem kan overnemen?

1 like

23 likes

Zo, 3 posts onder elkaar met paarse nagels! Echt een lentekleur

16 likes

Sorry ik verpest de reeks met roze!

11 likes

20 likes

Mijn nagels zijn bijna bijgekomen. Denk door het afhalen zo beschadigd. Ik gebruik de remover van de kruidvat, met folie en week lang. Maar moet dan alsnog best schrapen. Is er ook nog ander merk wat beter is.

Ik gebruik nu al een tijdje de Peel off base van Pink Gellac en dat is echt mijn holy grail. Niks meer weken/schrapen en mijn lak zit er nu al twee weken goed op!

1 like

Bedankt ga ik zoiets proberen. Dacht dat zoiets na 1 week al slecht ging zitten maar 2 weken is ook genoeg.

Moet je dan ook een andere top coat of kan je gewoon van die soak off producten erop gebruiken.

3 likes

Was ik ook bang voor, is een enkele keer ook voorgekomen. Maar haal regelmatig 2 weken!

1 like

Vijl je het wel goed open voordat je gaat weken?

Ja klopt. Op zo’n stickervel zitten er iets meer maar dat is om te zorgen dat je kan matchen qua maat. Niet om vaker mee te doen.

Het blijft goed zitten en nog steeds goedkoper dan de salon haha

2 likes

Dit heeft voor mij idd echt het verschil gemaakt

2 likes

Ja denk het wel. Laatste keer bleef langer zitten. Alleen erafhalen ging slecht en mn nagels helemaal slap ervan. Dus afhalen moet beter.

2 likes

Ik heb net weer wat verschillende designs en technieken op nepnagels geprobeerd. Ook eindelijk mn airbrush!

39 likes

Wauw, die mermaid nagels 🫶✨

5 likes