Thanks! Ja ik denk dat ik dat niet goed genoeg doe, ik gebruik een buffer maar die heb ik al best lang dus die is ook wel op. Ik ga het op jouw manier volgende keer proberen!
Dit gaat maar een topje van de ijsberg werken bij jou denk ik maar ik vind deze heel fijn om je nagel weer glad te krijgen!
Vooral eraf blijven nu, ze zijn ook beschadigd doordat je het eraf hebt getrokken.
Zou alles kort knippen nu en goed smeren en wachten tot ze weer sterker zijn.
Mocht je een nagelverharder willen gaan gebruiken… Deze vind ik heel fijn! Is een soort kuur, dus even de gebruiksaanwijzing lezen.
Prachtig, word er helemaal vrolijk van!
Lief, danljewel! Ik ook haha!
Heb je deze recent nog gekocht? Ik had deze jaren (lees: 15) geleden en toen werkte hij goed, maar ze hebben sinds die tijd de formaldehyde eruit uitgehaald dus ik ben benieuwd of het nu nog steeds een aanrader is.
Oh nee dat wist ik niet! Voor mij is het ook al heel lang geleden dat ik hem nodig had. Het is bij mij geen 15 jaar geleden haha maar denk wel een jaar of 6/7? Goed dat je het zegt, want nu ben ik niet meer zo zeker van mn aanrader @Ohappyday
Heb deze eens gebruikt toen mijn nagels zo dun waren als vloeitjes en het was een verschrikking. Het voelde na het erop smeren alsof iemand permanent keihard in mijn nagels kneep, echt heel pijnlijk. Na het verwijderen met remover deed het nog dagenlang zeer. Misschien was de formaldehyde in die oude formule de boosdoener.
Sinds die tijd gebruik ik weer de nail balsam van Trind.
Ik kreeg bizarre witte vlekken op mijn nagels van Herôme, alsof ze los gingen laten. De klantenservice zei dat ze nog nooit zoiets hadden gezien/gehoord?
Sindsdien gebruik ik ook Trind!
Wow, dat is ook bizar. Akelig spul, fijn dat het niet meer verkocht wordt. Leerde ook pas daarna dat nagelverharders vaak uiteindelijk niet goed werken omdat ze de nagel uitdrogen en je dus daarom beter gewoon goed kunt smeren met vochtinbrengend spul (een fijne (hand)creme, Trind balsem of wat dan ook).
Wow wat een goed idee om een peel off base op je tenen te gebruiken! Ik wil nooit gelpolish op mn tenen omdat ik me in allerlei vreemde bochten moet wringen om het eraf te halen, maar dit ga ik ook doen!
Salon vroeg iemand met toffe Nikes om die na te maken op de nagels. Aan de hand van deze Nikes heeft ze deze nagels gemaakt:
Dit waren mijn nagels vorig jaar na rubber base, ik heb toen van rimmel de supergel lak (transparant, lamp is niet nodig) aangebracht en dat hielp enorm!
Verder is het echt even doorzetten want mijn nagels zijn nog nooit zo stevig en sterk geweest als nu!
Vreselijk Echt zonde inderdaad, goed is het sowieso niet! Wat ik wel moet toegeven is dat mijn nagelbed wel langer is geworden sinds dat rubberbase, dus dat is het enige positieve wat ik er aan heb overgehouden. Deed het bij jou ook al zo verschrikkelijk branden onder de lamp?
Is dat niet normaal dan ? Heb ik met pink gelac ook
. Oeps
Nee, het moet niet branden hoor!
Ik heb geen idee, ze zeggen vaak wel van ‘joh het is normaal’ maar ik heb echt vaak mijn handen weg moeten trekken omdat het niet te houden was, en dat lijkt me echt niet goed.