Ik heb ‘m ook en ik vind het wel een fijne lamp. Vooral dat het lichtje automatisch aan en uitgaat en hij is echt groot dus je hand kan er makkelijk in zonder te botsen. Denk voor voeten ook handig maar dat doe ik zelf niet
Ben even vergeten hoe verschrikkelijk slecht ik ben in nagels lakken. Ik mis de salon nu al…
Nee het is Amorous Red van Pink Gellac
Edit: typo
Na 1 week zit mijn kiki lak er nog perfect op! Heb alles kort moeten vijlen omdat ze allemaal afgebroken waren
@pastelzwart @BiloxiParish @cicero @pecan
Ik ga veel eerder op de nagel beginnen (deed ik inderdaad al te hoog), pak er een houten stokje bij en ga eens aan de slag. Thanks!
Je moet als het ware de lak richting je nagelriem duwen met de kwast. Vooral met gellak lukt het heel goed omdat de viscositeit wat lager is. Het loopt niet snel in de nagelriemen. En vooral van te voren goed nagelriemen terugduwen en ongewenste velletjes weghalen. Probeer je kwastje parallel aan de nagel te houden en gebruik soms alleen de hoekjes.
Succeeeesss!!! het is heel satisfying als het lukt
Zelf gedaan? Welke lak is dit?
Kerstlakje: mijn favoriete winterkleur (Essie Wicked) met een topcoat van bladgoudstukjes (OPI, oude limited edition)
Ohhh nostalgie! Heb dat opi lakje ook nog liggen in het doosje nog. Durf het echt niet weg te gooien, ookal is het lakje helemaal vies gelig uitgeslagen. Wel nice dat jouw lakje nog perfect is! Voelde me destijds zo rijk met een lakje van 40€ hahahah
Oh ja? Bij mij nog perfect vloeibaar enzo! Was cadeautje van een goede vriendin… Stuurde haar net ook deze foto, haha!
Ik bestelde mijn opi lakjes altijd via een Amerikaanse webshop die het aangaf als zijnde gift, maar bij deze een keer niet.
Jonge geheugenvaneengoudvis maakte op een vervelende manier kennis met importkosten haha
Nee heb het vorige week laten doen, kan wel even vragen welke kleur het is!
Ik ga het proberen, thanks!
Jezus trenchcoat -6?